Mexická rally se díky vyřazení norské soutěže dostala v šampionátu na třetí místo a pojede se již na přelomu měsíců únor a březen. Také letos slibují organizátoři několik novinek a především zkvalitnění služeb pro posádky i samotné diváky.
Prozatím všechny ročníky Mexické rally patřily, co se týká bezpečnosti, k jedné z nejlépe hodnocených. Pořadatelé Corona Rally Mexico také letos představili harmonogram soutěže, kteří je velmi kompaktní a posádky najedou jen minimum zbytečných kilometrů.
Také v letošním roce zavede trať posádky do vysokých nadmořských výšek, a tak stroje znovu přijdou o část svého výkonu. To samozřejmě musejí brát týmy v potaz ještě předtím, než do Mexika odletí. Podle toho se také stroje nastaví.
Pro mnohé je velkým překvapením, že v Mexiku bude startovat také Jan Kopecký, který usedne do speciálu Fiat Punto Abarth Super 2000. Z českých jezdců pak nebude chybět ani Martin Prokop, který usedne do vozu Citroën C2 Super 1600 a utká se o body do seriálu JWRC.
Na posádky čeká v Mexiku celkem dvacet rychlostních zkoušek rozdělených do tří dnů. Celkem se bude měřit 353.75 ostrých kilometrů. Za tři dny pak posádky najezdí neuvěřitelně pouhách 830 kilometrů. Minulý rok v Mexiku triumfoval Sébastien Loeb s vozem Citroën C4 WRC.
zobrazit on-line výsledky …
Ve Španělsku se žádné překvapení nekonalo a zvítězil tedy Sébastin Loeb, druhý skončil Jari-Matti Latvala a třetí nakonec Mikko Hirvonen. *** Na soutěži ve Vsetíně triumfoval s vozem Mitsubishi Lancer WRC Antonín Tlusťák, druhý skončil Jaromír Tomaštík a třetí Roman Odložilík. *** Titul v mistrovství světa získal opět Sébastien Loeb, ve značkách to pak byl team Citroën WRT. *** Titul v MMČR získal Jan Kopecký s vozem Škoda Fabia Super 2000, v MČR triufoval Tomáš Kostka na speciálu Citroën C4 WRC.