Wales Rally GB
neoficiální výsledky
Statistika posádky
TARABUS J. / TRUNKÁT D. (st. č. 47)
FIAT Grande Punto S2000, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Hafren 1 | 3.67 | 39. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 39. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 2 | Sweet Lamb 1 | 4.28 | 47. | 00:03:23.8 | 00:35.2 | 8.22 | 46. | 00:03:23.8 | 00:35.2 | 4.43 | ||
RZ 3 | Myherin 1 | 18.28 | 37. | 00:12:55.8 | 01:56.6 | 6.38 | 37. | 00:16:19.6 | 02:24.6 | 5.51 | ||
RZ 4 | Hafren 2 | 3.67 | 28. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 37. | 00:16:19.6 | 02:24.6 | 4.84 | ||
RZ 5 | Sweet Lamb 2 | 4.28 | 41. | 00:03:25.3 | 00:34.9 | 8.15 | 37. | 00:19:44.9 | 02:55.5 | 5.13 | ||
RZ 6 | Myherin 2 | 18.28 | 34. | 00:12:57.0 | 02:00.5 | 6.59 | 35. | 00:32:41.9 | 04:51.8 | 5.56 | ||
RZ 7 | Walters Arena 1 | 2.29 | 34. | 00:02:02.2 | 00:17.7 | 7.73 | 32. | 00:34:44.1 | 05:09.5 | 5.65 | ||
RZ 8 | Walters Arena 2 | 2.29 | 32. | 00:01:57.2 | 00:12.2 | 5.33 | 31. | 00:36:41.3 | 05:20.8 | 5.62 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Resolfen 1 | 30.68 | 33. | 00:20:17.8 | 03:05.3 | 6.04 | 30. | 00:56:59.1 | 07:54.7 | 5.41 | ||
RZ 10 | Halfway 1 | 18.57 | 29. | 00:13:06.1 | 01:41.8 | 5.48 | 27. | 01:10:05.2 | 09:36.5 | 5.42 | ||
RZ 11 | Crychan 1 | 14.86 | 28. | 00:10:36.4 | 01:11.3 | 4.8 | 27. | 01:20:41.6 | 10:43.6 | 5.31 | ||
RZ 12 | Resolfen 2 | 30.68 | 28. | 00:19:22.4 | 03:02.5 | 5.95 | 26. | 01:40:04.0 | 13:30.1 | 5.34 | ||
RZ 13 | Halfway 2 | 18.57 | 24. | 00:12:53.0 | 01:41.1 | 5.44 | 25. | 01:52:57.0 | 15:05.2 | 5.31 | ||
RZ 14 | Crychan 2 | 14.86 | 24. | 00:10:19.6 | 01:19.0 | 5.32 | 24. | 02:03:16.6 | 16:24.2 | 5.31 | ||
RZ 15 | Cardiff | 1.10 | 24. | 00:01:01.6 | 00:05.1 | 4.64 | 24. | 02:04:18.2 | 16:25.8 | 5.29 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 16 | Rheola 1 | 27.96 | 29. | 00:19:14.1 | 02:59.1 | 6.41 | 23. | 02:23:32.3 | 19:19.8 | 5.41 | ||
RZ 17 | Port Talbot 1 | 20.09 | 29. | 00:13:04.7 | 01:46.8 | 5.32 | 23. | 02:36:37.0 | 21:05.8 | 5.4 | ||
RZ 18 | Rheola 2 | 27.96 | 27. | 00:18:35.9 | 02:10.9 | 4.68 | 22. | 02:55:12.9 | 23:15.3 | 5.32 | ||
RZ 19 | Port Talbot 2 | 20.09 | 29. | 00:13:05.7 | 01:53.7 | 5.66 | 21. | 03:08:18.6 | 25:09.0 | 5.34 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
07. 12. 14:18 | RZ 19 | P | N4 | TARABUS J. / TRUNKÁT D. (st. č. 47) "Jsme strašně rádi, že jsme v cíli. Byl to úžasný zážitek, první rally na šotolině a v MS. Na poslední RZ jsme měli problém, poškodili jsme tři kola." / "We really happy we finished. It was amazing experience, first gravel rally and first WRC rally. On last stage we had problem, we cut three wheels." | |
07. 12. 11:08 | RZ 17 | P | N4 | TARABUS J. / TRUNKÁT D. (st. č. 47) "Na tehlé RZ byl jeden velký skok, přistáli jsme na předek. Uvidíme, jestli je auto v pořádku. Bylo hodně ledu." / "There was one big jump on this stage, we landed on nose. We will see if car is OK. Lot of ice on stage." | |
06. 12. 17:13 | RZ 14 | P | N4 | TARABUS J. / TRUNKÁT D. (st. č. 47) "Nebylo to dobré, měli jsme nějaký problém s kolem. Museli jsme jet opatrně a navíc byla tma." / "It was not good, we had some problem with wheel. We had to run carefully and there was darkness also." | |
06. 12. 12:22 | RZ 11 | P | N4 | TARABUS J. / TRUNKÁT D. (st. č. 47) "Všechno je OK, ale jedeme opatrně, jsou to první průjezdy a chceme dorazit až zítra do Cardiffu. Hodně to klouže, je to trochu nebezpečné." / "Everything is OK, but we driving carefully on first pass and want to reach Cardiff tomorrow. It's very slippery and bit dangerous." |