Wales Rally GB
neoficiální výsledky
Statistika posádky
DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7)
FORD Focus RS WRC 07, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Hafren 1 | 3.67 | 5. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 5. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 2 | Sweet Lamb 1 | 4.28 | 2. | 00:02:53.7 | 00:05.1 | 1.19 | 2. | 00:02:53.7 | 00:05.1 | 0.64 | ||
RZ 3 | Myherin 1 | 18.28 | 10. | 00:11:16.3 | 00:17.1 | 0.94 | 10. | 00:14:10.0 | 00:15.0 | 0.57 | ||
RZ 4 | Hafren 2 | 3.67 | 44. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 10. | 00:14:10.0 | 00:15.0 | 0.5 | ||
RZ 5 | Sweet Lamb 2 | 4.28 | 2. | 00:02:52.2 | 00:01.8 | 0.42 | 7. | 00:17:02.2 | 00:12.8 | 0.37 | ||
RZ 6 | Myherin 2 | 18.28 | 11. | 00:11:33.7 | 00:37.2 | 2.04 | 9. | 00:28:35.9 | 00:45.8 | 0.87 | ||
RZ 7 | Walters Arena 1 | 2.29 | 7. | 00:01:49.7 | 00:05.2 | 2.27 | 9. | 00:30:25.6 | 00:51.0 | 0.93 | ||
RZ 8 | Walters Arena 2 | 2.29 | 6. | 00:01:46.9 | 00:01.9 | 0.83 | 7. | 00:32:12.5 | 00:52.0 | 0.91 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Resolfen 1 | 30.68 | 8. | 00:17:51.4 | 00:38.9 | 1.27 | 7. | 00:50:03.9 | 00:59.5 | 0.68 | ||
RZ 10 | Halfway 1 | 18.57 | 8. | 00:11:51.7 | 00:27.4 | 1.48 | 7. | 01:01:55.6 | 01:26.9 | 0.82 | ||
RZ 11 | Crychan 1 | 14.86 | 10. | 00:09:40.2 | 00:15.1 | 1.02 | 7. | 01:11:35.8 | 01:37.8 | 0.81 | ||
RZ 12 | Resolfen 2 | 30.68 | 7. | 00:16:54.7 | 00:34.8 | 1.13 | 8. | 01:28:30.5 | 01:56.6 | 0.77 | ||
RZ 13 | Halfway 2 | 18.57 | 9. | 00:11:32.6 | 00:20.7 | 1.11 | 8. | 01:40:03.1 | 02:11.3 | 0.77 | ||
RZ 14 | Crychan 2 | 14.86 | 9. | 00:09:21.8 | 00:21.2 | 1.43 | 7. | 01:49:24.9 | 02:32.5 | 0.82 | ||
RZ 15 | Cardiff | 1.10 | 3. | 00:00:57.1 | 00:00.6 | 0.55 | 7. | 01:50:22.0 | 02:29.6 | 0.8 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 16 | Rheola 1 | 27.96 | 9. | 00:17:11.1 | 00:56.1 | 2.01 | 7. | 02:07:33.1 | 03:20.6 | 0.94 | ||
RZ 17 | Port Talbot 1 | 20.09 | 9. | 00:11:46.2 | 00:28.3 | 1.41 | 7. | 02:19:19.3 | 03:48.1 | 0.97 | ||
RZ 18 | Rheola 2 | 27.96 | 9. | 00:17:02.1 | 00:37.1 | 1.33 | 6. | 02:36:21.4 | 04:23.8 | 1.01 | ||
RZ 19 | Port Talbot 2 | 20.09 | 12. | 00:11:56.0 | 00:44.0 | 2.19 | 6. | 02:48:17.4 | 05:07.8 | 1.09 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
07. 12. 13:42 | RZ 19 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Pro mně je to po havárii v Japonsku dobrý výsledek. Bylo to hodně těžké, neriskoval jsem." / "For me it is good result after accident in Japan. It was very hard, I took no risks." | |
07. 12. 12:40 | RZ 18 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Dobré, bylo to hodně kluzké. Jsem rád, že jsem tuhle RZ dojel, bylo to hodně nebezpečné." / "Good, it was very slippery. I'm happy that I finished this stage, it was very dangerous." | |
07. 12. 10:27 | RZ 17 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Bylo to teď trochu méně nebezpečné." / "It was less dangerous now." | |
07. 12. 09:24 | RZ 16 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Jel jsem moc pomalu. Opravdu to moc klouzalo, neriskoval jsem." / "I was driving too slow. It was really very slippery, I took no risk." | |
06. 12. 16:38 | RZ 14 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Bylo to hodně těžké, ale pro všechny. Občas hodně ubírám z plynu." / "It was very hard, but for everybody. Sometimes I'm too much out of throttle." | |
06. 12. 14:50 | RZ 12 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Jel jsem trochu rychleji, ráno jsem byl moc pomalý. Je to hodně uklouzané." / "I was driving bit faster, I was too slow on morning. Conditions are very slippery." | |
06. 12. 11:36 | RZ 11 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Bylo to opravdu těžké, hodně ledu, nebezpečné. Lehko se dalo vyletět z cesty." / "It was really difficult, lot of ice, dangerous. It was easy to went off road." | |
06. 12. 09:48 | RZ 9 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Žádný problém. Ale je to hodně kluzké." / "No problem. But it's very slippery." | |
05. 12. 16:04 | RZ 6 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Dělal jsem hodiny kousek před cílem, měl jsem štěstí." / "I had big spin close to finish, I had luck." | |
05. 12. 15:36 | RZ 5 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Je to hrozné. Opravdu těžký den, ale pro všechny. Ještě jedna hodně těžká RZ. Dobrá zkušenost." / "It terrible. Really hard day, but for everybody. One more very hard stage. Good experience." | |
05. 12. 11:36 | RZ 3 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 7) "Druhá RZ byla dobrá, ale tahle byla hodně nebezpečná." / "Second stage was good, but this one was very dangerous." |