Wales Rally GB
neoficiální výsledky
Statistika posádky
LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1)
CITROËN C4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Hafren 1 | 3.67 | 47. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 47. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 2 | Sweet Lamb 1 | 4.28 | 8. | 00:02:59.1 | 00:10.5 | 2.45 | 8. | 00:02:59.1 | 00:10.5 | 1.32 | ||
RZ 3 | Myherin 1 | 18.28 | 3. | 00:11:04.0 | 00:04.8 | 0.26 | 5. | 00:14:03.1 | 00:08.1 | 0.31 | ||
RZ 4 | Hafren 2 | 3.67 | 10. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 5. | 00:14:03.1 | 00:08.1 | 0.27 | ||
RZ 5 | Sweet Lamb 2 | 4.28 | 1. | 00:02:50.4 | 00:00.0 | 0 | 3. | 00:16:53.5 | 00:04.1 | 0.12 | ||
RZ 6 | Myherin 2 | 18.28 | 2. | 00:11:08.0 | 00:11.5 | 0.63 | 2. | 00:28:01.5 | 00:11.4 | 0.22 | ||
RZ 7 | Walters Arena 1 | 2.29 | 2. | 00:01:46.9 | 00:02.4 | 1.05 | 2. | 00:29:48.4 | 00:13.8 | 0.25 | ||
RZ 8 | Walters Arena 2 | 2.29 | 1. | 00:01:45.0 | 00:00.0 | 0 | 2. | 00:31:33.4 | 00:12.9 | 0.23 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Resolfen 1 | 30.68 | 3. | 00:17:36.0 | 00:23.5 | 0.77 | 3. | 00:49:09.4 | 00:05.0 | 0.06 | ||
RZ 10 | Halfway 1 | 18.57 | 2. | 00:11:29.3 | 00:05.0 | 0.27 | 2. | 01:00:38.7 | 00:10.0 | 0.09 | ||
RZ 11 | Crychan 1 | 14.86 | 3. | 00:09:28.2 | 00:03.1 | 0.21 | 2. | 01:10:06.9 | 00:08.9 | 0.07 | ||
RZ 12 | Resolfen 2 | 30.68 | 2. | 00:16:35.4 | 00:15.5 | 0.51 | 2. | 01:26:42.3 | 00:08.4 | 0.06 | ||
RZ 13 | Halfway 2 | 18.57 | 1. | 00:11:11.9 | 00:00.0 | 0 | 2. | 01:37:54.2 | 00:02.4 | 0.01 | ||
RZ 14 | Crychan 2 | 14.86 | 5. | 00:09:09.0 | 00:08.4 | 0.57 | 2. | 01:47:03.2 | 00:10.8 | 0.06 | ||
RZ 15 | Cardiff | 1.10 | 1. | 00:00:56.5 | 00:00.0 | 0 | 2. | 01:47:59.7 | 00:07.3 | 0.04 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 16 | Rheola 1 | 27.96 | 1. | 00:16:15.0 | 00:00.0 | 0 | 2. | 02:04:14.7 | 00:02.2 | 0.01 | ||
RZ 17 | Port Talbot 1 | 20.09 | 1. | 00:11:17.9 | 00:00.0 | 0 | 2. | 02:15:32.6 | 00:01.4 | 0.01 | ||
RZ 18 | Rheola 2 | 27.96 | 1. | 00:16:25.0 | 00:00.0 | 0 | 1. | 02:31:57.6 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 19 | Port Talbot 2 | 20.09 | 1. | 00:11:12.0 | 00:00.0 | 0 | 1. | 02:43:09.6 | 00:00.0 | 0 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
07. 12. 15:02 | RZ 19 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) Penalizace za předčasný start do RZ18 zrušena / Jump start penalty from SS18 removed | |
07. 12. 13:32 | RZ 19 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Tohle si opravdu užiju. Bylo to hodně zrádné, hlavně včera. Dnes to byl dobrý souboj." / "This I will really enjoy. It was very tricky, especially yesterday. Today it was nice fight." | |
07. 12. 12:30 | RZ 18 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) Předčasný start do RZ. "Šel jsem do toho hodně naplno. Ale podmínky byly horší než ráno." / Jump start reported. "I was pushing really very hard. But conditions were worse than morning." | |
07. 12. 10:17 | RZ 17 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Snažil jsem se, po celou dobu jsem byl rychlejší, ale na konci jsem nebyl schopný srovnat rytmus. Snažil jsem se držet Jariho stopy a skončil jsem ve stejné příkopě jako on." / "I was trying, all the time I was faster, but can't match the pace at the end. I tried to follow Jari's line and went into same ditch like he." | |
07. 12. 09:14 | RZ 16 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Není to zlé. Je to opravdu tvrdé, hodně to všude klouže. Spousta zrádných míst, všude je to zmrzlé. Ke konci jsem ztratil jistotu." / "Not bad. It's really hard, very slippery everywhere. Lot of tricky places, frozen everywhere. I lost confidence before end." | |
06. 12. 16:28 | RZ 14 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Jsme daleko. Myslím, že Jari-Matti je hodně rychlý. Byl jsem na ledě hodně opatrný." / "We too far. I think Jari-Matti is very fast. I was very cautious on ice." | |
06. 12. 14:40 | RZ 12 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Bylo to hodně těžké a nebezpečné. Místy je pořád led." / "It was very difficult and dangerous. Some places still under ice." | |
06. 12. 11:26 | RZ 11 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Je to hodně zrádné. Snažím se najít dobrý rytmus, ale nemám dost jistotu." / "It's very tricky. I'm trying to find good rhythm, but have not enough confidence." | |
06. 12. 09:38 | RZ 9 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Bylo to nebezpečné. Hodně zrádných míst na ledu, neměli jsme informace. Nelíbilo se mi to, moc nebezpečné. Bylo by levnější mít správné pneu a šotolinové špiony." / "It was dangerous. Lot of tricky places on ice, we had no informations. I don't like it, very dangerous. It should be cheaper to have right tyres and gravel crews." | |
05. 12. 15:52 | RZ 6 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Teď je míň ledu, ale prší a sněží. Na cestě je dost vody, hodně akvaplaninků. Jel jsem dobře, OK, uvidíme." / "Now is less ice, but it's raining and snowig. Lot of water on road, lot of aquaplanings. I drove well, OK, we'll see now." | |
05. 12. 11:24 | RZ 3 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Start byl OK, až do 15 km to bylo dobré, pak byl ale led jeli jsme pořád bokem. Pak jsem skoro dostal hodiny. Jsem rád, že jsem v cíli, čas je mi fuk." / "Start was OK, until 15 km it was good, but then was ice and we run sideways all the time. I almost spun. I'm happy to be in finish, don't care about time." | |
05. 12. 11:04 | RZ 2 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Bylo to moc těžké, často se měnila přilnavost. Bezpečnostní špioni odvedli dobrou práci. Bylo to těžké, žádná zábava." / "It was really hard, grip was changing often. Safety crews did very good job. It was hard, no fun." |