Rally of Turkey
neoficiální výsledky
Statistika posádky
PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33)
MITSUBISHI Lancer Evo IX, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | ANTALYA SSS 1 | 2.60 | 17. | 00:02:14.3 | 00:06.7 | 2.58 | 17. | 00:02:14.3 | 00:06.7 | 2.58 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | PERGE 1 | 22.43 | 20. | 00:17:06.6 | 01:03.0 | 2.81 | 19. | 00:19:20.9 | 01:06.3 | 2.65 | ||
RZ 3 | MYRA 1 | 24.15 | 19. | 00:22:40.6 | 01:35.3 | 3.95 | 18. | 00:42:01.5 | 02:22.8 | 2.9 | ||
RZ 4 | KUMLUCA 1 | 9.90 | 22. | 00:08:20.0 | 00:32.6 | 3.29 | 19. | 00:50:21.5 | 02:51.9 | 2.91 | ||
RZ 5 | PERGE 2 | 22.43 | 19. | 00:16:51.1 | 01:08.3 | 3.05 | 19. | 01:07:12.6 | 03:58.5 | 2.93 | ||
RZ 6 | MYRA 2 | 24.15 | 20. | 00:22:24.1 | 01:38.1 | 4.06 | 19. | 01:29:36.7 | 05:30.5 | 3.13 | ||
RZ 7 | KUMLUCA 2 | 9.90 | 13. | 00:08:14.8 | 00:35.9 | 3.63 | 16. | 01:37:51.5 | 06:00.8 | 3.12 | ||
RZ 8 | CHIMERA 1 | 16.94 | 16. | 00:13:22.2 | 01:00.7 | 3.58 | 16. | 01:51:13.7 | 06:51.8 | 3.11 | ||
RZ 9 | PHASELIS 1 | 22.40 | 17. | 00:18:57.9 | 01:08.6 | 3.06 | 16. | 02:10:11.6 | 07:36.4 | 2.95 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | CHIMERA 2 | 16.94 | 19. | 00:13:08.3 | 01:11.0 | 4.19 | 16. | 02:23:19.9 | 08:43.5 | 3.05 | ||
RZ 11 | SILYON 1 | 27.36 | 17. | 00:23:35.4 | 01:41.9 | 3.72 | 15. | 02:46:55.3 | 10:22.5 | 3.13 | ||
RZ 12 | KEMER 1 | 20.50 | 50. | 00:24:20.0 03:10 |
09:13.1 | 26.98 | 24. | 03:11:15.3 | 19:32.1 | 5.34 | ||
RZ 13 | SILYON 2 | 27.36 | 36. | 00:28:10.9 | 06:34.1 | 14.4 | 24. | 03:39:26.2 | 26:06.2 | 6.34 | ||
RZ 14 | KEMER 2 | 20.50 | 40. | 00:20:53.3 | 06:03.9 | 17.75 | 24. | 04:00:19.5 | 32:09.5 | 7.21 | ||
RZ 15 | PHASELIS 2 | 22.40 | 37. | 00:23:34.0 | 06:14.8 | 16.73 | 28. | 04:23:53.5 | 38:24.3 | 7.95 | ||
RZ 16 | ANTALYA SSS 2 | 2.60 | nedojel | nedojel | ||||||||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 17 | OLYMPOS 1 | 31.03 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 18 | ÇAMYUVA | 5.50 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 19 | OLYMPOS 2 | 31.03 | nedojel | nedojel |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 06. 09:24 | RZ 17 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) Vyloučen na konci 2.dne pro cizí pomoc / Excluded at the end of day 2 due not allowed service infrigement | |
14. 06. 17:20 | RZ 14 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) Neodstartoval do RZ, pozdní příjezd do ČK / Did't start into stage, late into TC | |
14. 06. 14:23 | RZ 13 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) "Dojeli jsme pozdě do servisu, zase problémy. Jsem rád že jedeme a tyhle dvě RZ pro nás byly dobré." / "We wre late into service, problems again. I'm happy we continuing and these two stages were good for us." | |
14. 06. 10:32 | RZ 11 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) "Ranní byla dobrá, ale teď to bylo hrozné. Poškodili jsme všechna kola, spousta kamenů na trati. Jsem rád, že jsem tu." / "Morning stage was good, but now it was horrible. I damaged every wheel, lot of stones on road. I'm happy to be here." | |
13. 06. 17:51 | RZ 9 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) "Teď to nebylo tak zlé, nebylo takové horko. Doufám, že si to zítra užijeme." / "Now it was not so bad, not too hot. I hope we will enjoy it tomorrow." | |
13. 06. 14:18 | RZ 7 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) "V autě je strašně horko. Jako v sauně. Měli jsme krizi." / "It's very hot inside. Like in sauna. We had one big moment." | |
13. 06. 10:05 | RZ 4 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) "Vypadá to dobře. Jeli jsme ráno moc opatrně, teď to bylo lepší. Hlavně jet bez chyb, OK." / "It seems well now. On morning we were too cautious, now it was better. Main thing is to drive without mistakes, OK." |