Rally Japan
neoficiální výsledky
Statistika posádky
GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11)
SUZUKI SX4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Heper 1 | 13.24 | 10. | 00:10:20.1 | 00:22.2 | 1.68 | 10. | 00:10:20.1 | 00:22.2 | 1.68 | ||
RZ 2 | Yuparo 1 | 11.10 | 11. | 00:08:42.9 | 00:18.7 | 1.68 | 10. | 00:19:03.0 | 00:40.9 | 1.68 | ||
RZ 3 | Isepo 1 | 13.67 | 33. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 10. | 00:19:03.0 | 00:40.9 | 1.08 | ||
RZ 4 | Pipaoi 1 | 5.74 | 11. | 00:03:26.4 | 00:09.1 | 1.59 | 10. | 00:22:29.4 | 00:47.7 | 1.09 | ||
RZ 5 | Heper 2 | 13.24 | 10. | 00:09:59.6 | 00:24.0 | 1.81 | 10. | 00:32:29.0 | 01:11.7 | 1.26 | ||
RZ 6 | Yuparo 2 | 11.10 | 40. | 00:08:19.2 | 00:16.7 | 1.5 | 8. | 00:40:48.2 | 01:28.4 | 1.3 | ||
RZ 7 | Isepo 2 | 13.67 | 55. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 8. | 00:40:48.2 | 01:28.4 | 1.08 | ||
RZ 8 | Pipaoi 2 | 5.74 | 55. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 8. | 00:40:48.2 | 01:28.4 | 1.01 | ||
RZ 9 | Sapporo 1 | 1.49 | 7. | 00:01:44.9 | 00:05.5 | 3.69 | 8. | 00:42:33.1 | 01:33.9 | 1.06 | ||
RZ 10 | Sapporo 2 | 1.49 | 4. | 00:01:44.5 | 00:02.9 | 1.95 | 8. | 00:44:17.6 | 01:36.8 | 1.07 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 11 | Imeru 1 | 2.57 | 9. | 00:01:45.8 | 00:03.3 | 1.28 | 8. | 00:46:03.4 | 01:36.9 | 1.04 | ||
RZ 12 | Nikara 1 | 31.12 | 9. | 00:19:10.6 | 00:33.6 | 1.08 | 9. | 01:05:14.0 | 02:08.7 | 1.04 | ||
RZ 13 | Kamuycep 1 | 33.66 | 10. | 00:22:44.7 | 00:46.6 | 1.38 | 9. | 01:27:58.7 | 02:44.4 | 1.04 | ||
RZ 14 | Kina 1 | 9.55 | 9. | 00:06:04.7 | 00:10.1 | 1.06 | 9. | 01:34:03.4 | 02:52.9 | 1.03 | ||
RZ 15 | Imeru 2 | 2.57 | 9. | 00:01:45.3 | 00:02.8 | 1.09 | 9. | 01:35:48.7 | 02:55.0 | 1.03 | ||
RZ 16 | Nikara 2 | 31.12 | 8. | 00:19:11.3 | 00:48.5 | 1.56 | 8. | 01:55:00.0 | 03:42.3 | 1.11 | ||
RZ 17 | Kamuycep 2 | 33.66 | 8. | 00:22:13.4 | 00:50.7 | 1.51 | 8. | 02:17:13.4 | 04:33.0 | 1.16 | ||
RZ 18 | Kina 2 | 9.55 | 7. | 00:06:07.9 | 00:13.6 | 1.42 | 7. | 02:23:21.3 | 04:46.6 | 1.17 | ||
RZ 19 | Sapporo 3 | 1.49 | 2. | 00:01:25.4 | 00:00.0 | 0 | 6. | 02:24:46.7 | 04:39.6 | 1.14 | ||
RZ 20 | Sapporo 4 | 1.49 | 2. | 00:01:23.6 | 00:00.4 | 0.27 | 6. | 02:26:10.3 | 04:38.5 | 1.13 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 21 | Koyka 1 | 3.57 | 8. | 00:02:03.8 | 00:03.6 | 1.01 | 6. | 02:28:14.1 | 04:41.7 | 1.12 | ||
RZ 22 | Iwanke 1 | 13.57 | 5. | 00:08:24.2 | 00:11.2 | 0.83 | 6. | 02:36:38.3 | 04:52.9 | 1.11 | ||
RZ 23 | Sikot 1 | 27.76 | 5. | 00:18:23.2 | 00:33.7 | 1.21 | 5. | 02:55:01.5 | 05:12.8 | 1.07 | ||
RZ 24 | Imeru 3 | 2.57 | 7. | 00:02:03.9 | 00:06.6 | 2.57 | 5. | 02:57:05.4 | 05:19.2 | 1.08 | ||
RZ 25 | Sapporo 5 | 1.49 | 4. | 00:01:46.7 | 00:01.0 | 0.67 | 5. | 02:58:52.1 | 05:17.5 | 1.07 | ||
RZ 26 | Koyka 2 | 3.57 | 7. | 00:02:15.2 | 00:06.6 | 1.85 | 5. | 03:01:07.3 | 05:24.1 | 1.08 | ||
RZ 27 | Iwanke 2 | 13.57 | 7. | 00:09:04.2 | 00:24.3 | 1.79 | 6. | 03:10:11.5 | 05:48.4 | 1.11 | ||
RZ 28 | Sikot 2 | 27.76 | 8. | 00:18:52.4 | 00:52.2 | 1.88 | 6. | 03:29:03.9 | 06:10.0 | 1.08 | ||
RZ 29 | Imeru 4 | 2.57 | 6. | 00:02:08.5 | 00:04.7 | 1.83 | 6. | 03:31:12.4 | 06:09.4 | 1.07 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
02. 11. 06:02 | RZ 29 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Jsem opravdu rád, že je konec. Tohle nebyla vůbec rally. Ale výsledek je dobrý." / "I'm happy that is over. This was not rally at all. But result is good." | |
02. 11. 01:09 | RZ 24 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Na předchozí RZ jsme byli mimo trať a měli defekt. Je to moc zrádné." / "We went off and had puncture on previous stage. It's very tricky." | |
02. 11. 00:18 | RZ 22 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Místy byl déšť moc silný. Ve velké rychlosti jsem trefil břeh." / "Sometimes was rain very heavy. I hit the bank in high speed." | |
01. 11. 23:24 | RZ 21 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Trefil příkopu / Hit a bank | |
01. 11. 09:19 | RZ 18 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Bylo to místy hodně těžké, jako čert. Zrádné. Setup momentálně moc divný, hodně to skákalo." / "It was sometimes very hard, like hell. Tricky. Setup very strange now, very bumping." | |
01. 11. 07:22 | RZ 16 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "To není vůbec rally." / "This is not rally at all." | |
01. 11. 03:52 | RZ 14 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Trápíme se od rána s nastavením auta. Nevím." / "We struggling with the setup from the morning. I don't know." | |
01. 11. 01:54 | RZ 12 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Nejsem úplně spokojený. Neměli jsme trakci, bylo to hodně těžké." / "I'm not completelly happy. We had no traction, it was really hard." | |
01. 11. 00:44 | RZ 11 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Trefil bariéru / Hit the barrier | |
31. 10. 03:54 | RZ 4 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "OK, žádné potíže. Tahle RZ nebyla úplně perfektní." / "OK, no problems. This stage was not fully perfect." | |
31. 10. 02:13 | RZ 2 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Hodně zrádné. První hodně klouzala kvůli množství bláta, tahle zase kvůli spoustě asfaltu." / "Very tricky. First stage slippery because lot of mud, this one because lot of tarmac." |