Rally Japan
neoficiální výsledky
Statistika posádky
SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10)
FORD Focus RS WRC 07, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Heper 1 | 13.24 | 11. | 00:10:24.4 | 00:26.5 | 2 | 11. | 00:10:24.4 | 00:26.5 | 2 | ||
RZ 2 | Yuparo 1 | 11.10 | 10. | 00:08:40.3 | 00:16.1 | 1.45 | 11. | 00:19:04.7 | 00:42.6 | 1.75 | ||
RZ 3 | Isepo 1 | 13.67 | 32. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 11. | 00:19:04.7 | 00:42.6 | 1.12 | ||
RZ 4 | Pipaoi 1 | 5.74 | 10. | 00:03:24.9 | 00:07.6 | 1.32 | 11. | 00:22:29.6 | 00:47.9 | 1.09 | ||
RZ 5 | Heper 2 | 13.24 | 11. | 00:10:09.8 | 00:34.2 | 2.58 | 11. | 00:32:39.4 | 01:22.1 | 1.44 | ||
RZ 6 | Yuparo 2 | 11.10 | 13. | 00:08:19.2 | 00:16.7 | 1.5 | 9. | 00:40:58.6 | 01:38.8 | 1.45 | ||
RZ 7 | Isepo 2 | 13.67 | 61. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 9. | 00:40:58.6 | 01:38.8 | 1.21 | ||
RZ 8 | Pipaoi 2 | 5.74 | 61. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 9. | 00:40:58.6 | 01:38.8 | 1.13 | ||
RZ 9 | Sapporo 1 | 1.49 | 4. | 00:01:42.7 | 00:03.3 | 2.21 | 9. | 00:42:41.3 | 01:42.1 | 1.15 | ||
RZ 10 | Sapporo 2 | 1.49 | 11. | 00:01:46.1 | 00:04.5 | 3.02 | 9. | 00:44:27.4 | 01:46.6 | 1.18 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 11 | Imeru 1 | 2.57 | 3. | 00:01:44.1 | 00:01.6 | 0.62 | 9. | 00:46:11.5 | 01:45.0 | 1.13 | ||
RZ 12 | Nikara 1 | 31.12 | 6. | 00:18:50.1 | 00:13.1 | 0.42 | 8. | 01:05:01.6 | 01:56.3 | 0.94 | ||
RZ 13 | Kamuycep 1 | 33.66 | 8. | 00:22:34.0 | 00:35.9 | 1.07 | 8. | 01:27:35.6 | 02:21.3 | 0.9 | ||
RZ 14 | Kina 1 | 9.55 | 1. | 00:05:54.6 | 00:00.0 | 0 | 7. | 01:33:30.2 | 02:19.7 | 0.83 | ||
RZ 15 | Imeru 2 | 2.57 | 3. | 00:01:42.8 | 00:00.3 | 0.12 | 7. | 01:35:13.0 | 02:19.3 | 0.82 | ||
RZ 16 | Nikara 2 | 31.12 | 7. | 00:18:42.5 | 00:19.7 | 0.63 | 6. | 01:53:55.5 | 02:37.8 | 0.78 | ||
RZ 17 | Kamuycep 2 | 33.66 | 10. | 00:22:52.2 | 01:29.5 | 2.66 | 6. | 02:16:47.7 | 04:07.3 | 1.05 | ||
RZ 18 | Kina 2 | 9.55 | 54. | 00:10:54.3 | 05:00.0 | 31.41 | 9. | 02:27:42.0 | 09:07.3 | 2.24 | ||
RZ 19 | Sapporo 3 | 1.49 | 55. | 00:06:25.4 | 05:00.0 | 201.34 | 15. | 02:34:07.4 | 14:00.3 | 3.42 | ||
RZ 20 | Sapporo 4 | 1.49 | 55. | 00:06:23.2 | 05:00.0 | 201.34 | 20. | 02:40:30.6 | 18:58.8 | 4.61 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 21 | Koyka 1 | 3.57 | 4. | 00:02:02.1 | 00:01.9 | 0.53 | 20. | 02:42:32.7 | 19:00.3 | 4.55 | ||
RZ 22 | Iwanke 1 | 13.57 | 10. | 00:08:36.9 | 00:23.9 | 1.76 | 19. | 02:51:09.6 | 19:24.2 | 4.4 | ||
RZ 23 | Sikot 1 | 27.76 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 24 | Imeru 3 | 2.57 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 25 | Sapporo 5 | 1.49 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 26 | Koyka 2 | 3.57 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 27 | Iwanke 2 | 13.57 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 28 | Sikot 2 | 27.76 | nedojel | nedojel | ||||||||
RZ 29 | Imeru 4 | 2.57 | nedojel | nedojel |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
02. 11. 00:51 | RZ 23 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) Spadl do příkopu / Went into ditch | |
02. 11. 00:22 | RZ 22 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Auto je v pohodě. Je to dnes spíš jako trénink." / "Car is good. It's more like training today." | |
01. 11. 09:20 | RZ 17 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) defekt a poškozený podvozek / puncture and damaged suspension | |
01. 11. 07:24 | RZ 16 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Neměl jsem žádný problém s defekty, ale je to hodně rozbité. Enka budou v některých místech váznout." / "I had no problem with puncture, but it's very rough. Group N cars will stuck in some parts." | |
01. 11. 03:54 | RZ 14 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Dnes je to opravdu lepší. Snažím se upravit můj styl jízdy, ještě to není úplně ono." / "Today is really better. I'm trying to change my driving style, it's still not proper." | |
01. 11. 01:56 | RZ 12 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Snažíme se víc a víc." / "We trying harder and harder." | |
31. 10. 07:20 | RZ 6 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Trápíme se, nic nenadělám. Není to lepší. Zkusíme to zítra." / "We are struggling, nothing to do with this. It's not better. We will try tomorrow." | |
31. 10. 07:04 | RZ 5 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) Dvoje hodiny / Spun twice | |
31. 10. 03:44 | RZ 4 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Není to dobré." / "It's not good." | |
31. 10. 02:03 | RZ 2 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) "Změnil jsem pár věcí na podvozku." / "I changed setup a little bit." | |
31. 10. 01:54 | RZ 1 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 10) Nebyl spokojen s nastavením auta / Not happy with the setup |