Rally of New Zealand
neoficiální výsledky
Statistika posádky
VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9)
FORD Focus RS WRC 07, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Pirongia West 1 | 24.22 | 11. | 00:18:00.1 | 00:52.0 | 2.15 | 11. | 00:18:00.1 | 00:52.0 | 2.15 | ||
RZ 2 | Waitomo 1 part 1 | 25.85 | 14. | 00:16:02.9 | 00:50.4 | 1.95 | 11. | 00:34:03.0 | 01:41.2 | 2.02 | ||
RZ 3 | Waitomo 1 part 2 | 17.36 | 19. | 00:14:41.7 | 00:28.2 | 1.62 | 11. | 00:48:44.7 | 02:09.4 | 1.92 | ||
RZ 4 | Pirongia West 2 | 24.22 | 13. | 00:17:31.9 | 00:56.1 | 2.32 | 11. | 01:06:16.6 | 03:03.7 | 2 | ||
RZ 5 | Waitomo 2 part 1 | 28.85 | 13. | 00:15:47.5 | 01:07.9 | 2.35 | 10. | 01:22:04.1 | 04:04.7 | 2.03 | ||
RZ 6 | Waitomo 2 part 2 | 17.36 | 16. | 00:14:20.5 | 00:39.4 | 2.27 | 11. | 01:36:24.6 | 04:44.1 | 2.06 | ||
RZ 7 | Mystery Creek Super Special 1 | 3.14 | 10. | 00:03:07.2 | 00:03.4 | 1.08 | 10. | 01:39:31.8 | 04:47.5 | 2.04 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 8 | Port Wakaito | 17.22 | 11. | 00:10:23.8 | 00:21.6 | 1.25 | 10. | 01:49:55.6 | 04:57.2 | 1.88 | ||
RZ 9 | Possum | 13.78 | 11. | 00:10:59.9 | 00:20.7 | 1.5 | 10. | 02:00:55.5 | 05:14.8 | 1.83 | ||
RZ 10 | Franklin | 31.58 | 12. | 00:22:45.0 | 00:42.3 | 1.34 | 9. | 02:23:40.5 | 05:45.9 | 1.7 | ||
RZ 11 | Mystery Creek Super Special 2 | 3.14 | 13. | 00:03:04.4 | 00:06.4 | 2.04 | 9. | 02:26:44.9 | 05:49.1 | 1.69 | ||
RZ 12 | Te Akau South | 31.92 | 13. | 00:19:25.2 | 00:48.2 | 1.51 | 10. | 02:46:10.1 | 06:24.0 | 1.61 | ||
RZ 13 | Te Akau North | 32.36 | 14. | 00:18:15.7 | 00:46.0 | 1.42 | 10. | 03:04:25.8 | 06:56.8 | 1.54 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 14 | Te Hutewai 1 | 11.23 | 13. | 00:08:20.0 | 00:17.0 | 1.51 | 10. | 03:12:45.8 | 07:01.3 | 1.49 | ||
RZ 15 | Whaanga Coast 1 | 29.72 | 12. | 00:22:07.1 | 00:40.7 | 1.37 | 10. | 03:34:52.9 | 07:30.2 | 1.44 | ||
RZ 16 | Te Hutewai 2 | 11.23 | 12. | 00:08:04.9 | 00:17.4 | 1.55 | 10. | 03:42:57.8 | 07:45.3 | 1.44 | ||
RZ 17 | Whaanga Coast 2 | 29.72 | 9. | 00:21:51.1 | 01:04.1 | 2.16 | 8. | 04:04:48.9 | 08:34.1 | 1.46 | ||
RZ 18 | Mystery Creek Super Special 3 | 3.14 | 6. | 00:03:05.0 | 00:04.4 | 1.4 | 8. | 04:07:53.9 | 08:35.0 | 1.45 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
31. 08. 04:22 | RZ 18 | M | A8 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9) "Jsem velmi šťastný. Byla to velmi těžká rally, trápili jsme se s brzdami. Jsem rád, že jsme bodovali." / "I'm very happy. It was very hard rally, we were struggling with brakes. I'm happy we scored points." | |
31. 08. 02:42 | RZ 17 | M | A8 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9) "Bylo to hodně těžké. Přišli jsme o brzdy. Těžká rally." / "It was very hard. We lost brakes. Hard rally." | |
30. 08. 01:08 | RZ 10 | M | A8 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9) "Velmi uklouzaná zkouška. Bylo těžké najít správnou rychlost." / "Very slippery stage. It was hard to find right speed." | |
29. 08. 23:46 | RZ 8 | M | A8 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9) "Opravdu dobré. Hodně to klouzalo, velké kameny." / "Really good. It was very slippery, big rocks." | |
29. 08. 06:16 | RZ 6 | M | A8 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9) "Těžké zkoušky, je to hodně drsné. Měli jsme potíže s brzdami." / "Hard stages, it's very rough. We had brake problems." | |
29. 08. 01:28 | RZ 3 | M | A8 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9) "Klouže to, je to hodně těžké. Povrch se mění, místy to hodně klouže." / "It's slippery, very difficult. Surface is changing, sometimes very slippery." |