ADAC Rallye Deutschland
neoficiální výsledky
Statistika posádky
AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18)
CITROËN C4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Ruwertal / Fell 1 | 21.22 | 10. | 00:11:57.0 | 00:25.4 | 1.2 | 10. | 00:11:57.0 | 00:25.4 | 1.2 | ||
RZ 2 | Grafschaft Veldenz 1 | 23.04 | 10. | 00:13:43.1 | 00:28.7 | 1.25 | 10. | 00:25:40.1 | 00:54.1 | 1.22 | ||
RZ 3 | Moselland 1 | 9.82 | 8. | 00:05:37.2 | 00:07.9 | 0.8 | 10. | 00:31:17.3 | 01:02.0 | 1.15 | ||
RZ 4 | Ruwertal / Fell 2 | 21.22 | 9. | 00:11:45.7 | 00:17.0 | 0.8 | 10. | 00:43:03.0 | 01:19.0 | 1.05 | ||
RZ 5 | Grafschaft Veldenz 2 | 23.04 | 8. | 00:13:31.6 | 00:19.3 | 0.84 | 9. | 00:56:34.6 | 01:38.3 | 1 | ||
RZ 6 | Moselland 2 | 9.82 | 35. | 00:05:27.3 | 00:01.1 | 0.11 | 9. | 01:02:01.9 | 01:39.4 | 0.92 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 7 | Bosenberg 1 | 19.12 | 13. | 00:11:34.1 | 00:44.0 | 2.3 | 9. | 01:13:36.0 | 02:23.4 | 1.13 | ||
RZ 8 | Freisen / Westrich 1 | 16.16 | 8. | 00:09:50.9 | 00:24.0 | 1.49 | 9. | 01:23:26.9 | 02:47.4 | 1.17 | ||
RZ 9 | Birkenfelder Land 1 | 14.22 | 5. | 00:08:06.3 | 00:09.2 | 0.65 | 8. | 01:31:33.2 | 02:56.6 | 1.12 | ||
RZ 10 | Arena Panzerplatte 1 | 30.38 | 9. | 00:18:23.8 | 00:39.3 | 1.29 | 8. | 01:49:57.0 | 03:35.9 | 1.15 | ||
RZ 11 | Bosenberg 2 | 19.12 | 11. | 00:11:18.5 | 00:27.9 | 1.46 | 8. | 02:01:15.5 | 04:03.8 | 1.18 | ||
RZ 12 | Freisen / Westrich 2 | 16.16 | 9. | 00:09:49.1 | 00:18.7 | 1.16 | 8. | 02:11:04.6 | 04:22.5 | 1.18 | ||
RZ 13 | Birkenfelder Land 2 | 14.22 | 8. | 00:08:06.3 | 00:10.0 | 0.7 | 8. | 02:19:10.9 | 04:32.5 | 1.15 | ||
RZ 14 | Arena Panzerplatte 2 | 30.38 | 8. | 00:18:08.8 | 00:27.3 | 0.9 | 8. | 02:37:19.7 | 04:57.1 | 1.11 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 15 | Dhrontal 1 | 22.22 | 6. | 00:14:45.5 | 00:22.4 | 1.01 | 8. | 02:52:05.2 | 05:08.8 | 1.06 | ||
RZ 16 | Moselwein 1 | 18.08 | 7. | 00:11:00.0 | 00:16.1 | 0.89 | 8. | 03:03:05.2 | 05:21.9 | 1.04 | ||
RZ 17 | Dhrontal 2 | 22.22 | 7. | 00:14:36.4 | 00:20.7 | 0.93 | 8. | 03:17:41.6 | 05:35.6 | 1.02 | ||
RZ 18 | Moselwein 2 | 18.08 | 6. | 00:10:53.4 | 00:08.0 | 0.44 | 8. | 03:28:34.10 | 05:37.7 | 0.97 | ||
RZ 19 | Circus Maximus Trier | 4.37 | 4. | 00:03:22.5 | 00:00.1 | 0.02 | 8. | 03:31:57.5 | 05:37.8 | 0.96 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
17. 08. 11:42 | RZ 18 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Je tu malá šance, budeme Henninga ho držet pod tlakem." / "It's small chance here, we will keep Henning under pressure." | ||
17. 08. 11:10 | RZ 17 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Zase nám zhasnul motor ve stejné vracečce." / "We again stalled engine in same hairpin." | ||
17. 08. 08:28 | RZ 16 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Je to velmi pěkná bitva s Henningem." / "Very nice battle with Henning." | ||
17. 08. 07:58 | RZ 15 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Rytmus byl velmi dobrý. Museli jsme jednou couvat ve vracáku, byla to moje chyba. Chci držet Henninga pod tlakem." / "Rhythm was very good. In one hairpin we had to reverse, it was my fault. I want to keep pressure on Henning." | ||
16. 08. 17:58 | RZ 14 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Bylo to hodně nahoru a dolů, ale to je normální, když máte dobrý a špatný rytmus." / "It was up and down, but this is normal when you have good and bad rhythm." | ||
16. 08. 16:30 | RZ 13 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Myslím, že je to dobrý čas." / "Think it's good time." | ||
16. 08. 15:57 | RZ 12 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "S autem je to lepší, ale s jezdcem ne." / "It's better with the car, but not with the driver." | ||
16. 08. 15:26 | RZ 11 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Jenom jet, protože potřebuji chytit rytmus." / "Just drive, because I have to get rhythm." | ||
16. 08. 11:22 | RZ 10 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Nebylo to myslím moc dobré. Auto nesedělo na cestě. Něco je špatně." / "It was not very good I think. Car had no grip. Something is wrong." | ||
16. 08. 09:52 | RZ 9 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Myslím, že je to opravdu dobré. Nemáme zadní křídlo a auto je v rychlých zatáčkách nestabilní." / "I think it is very good. We have no rear wing and car is unstable in fast corners." | ||
16. 08. 09:18 | RZ 8 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) "Snažili jsme se teď získat zpět rytmus. Včerejší změny v nastavení nebyly dobré, auto bylo hodně přetáčivé." / "We tried to get back the rhythm now. Yesterday's setup changes were not good, car was really oversteering." | ||
16. 08. 08:47 | RZ 7 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 18) Poškozený zadek auta. " Dostali jsme hodiny a trefili strom. Místy to hodně klouže. Auto je pořád přetáčivé." / Damaged rear-end of the car. "We spun and hit tree. Some parts very slippery. Car was oversteering all the time." |