Neste Oil Rally Finland
neoficiální výsledky
Statistika posádky
KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35)
SUZUKI Swift S1600, A6
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | SSS Killeri 1 | 2.06 | 55. | 00:01:31.8 | 00:11.3 | 5.49 | 55. | 00:01:31.8 | 00:11.3 | 5.49 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Vellipohja 1 | 17.16 | 33. | 00:09:26.2 | 01:09.3 | 4.04 | 35. | 00:10:58.0 | 01:20.6 | 4.19 | ||
RZ 3 | Mökkiperä 1 | 11.38 | 30. | 00:06:14.5 | 00:44.0 | 3.87 | 33. | 00:17:12.5 | 02:04.6 | 4.07 | ||
RZ 4 | Palsankylä 1 | 13.90 | 39. | 00:08:18.4 | 01:05.7 | 4.73 | 35. | 00:25:30.9 | 03:10.3 | 4.28 | ||
RZ 5 | Vellipohja 2 | 17.16 | 30. | 00:09:16.9 | 01:07.0 | 3.9 | 35. | 00:34:47.8 | 04:17.3 | 4.17 | ||
RZ 6 | Mökkiperä 2 | 11.38 | 26. | 00:06:16.1 | 00:47.3 | 4.16 | 32. | 00:41:03.9 | 05:04.6 | 4.17 | ||
RZ 7 | Palsankylä 2 | 13.90 | 30. | 00:08:11.5 | 01:03.7 | 4.58 | 30. | 00:49:15.4 | 06:08.3 | 4.24 | ||
RZ 8 | Urria | 12.65 | 30. | 00:06:43.5 | 00:43.0 | 3.4 | 30. | 00:55:58.9 | 06:50.6 | 4.12 | ||
RZ 9 | Lautaperä | 7.87 | 32. | 00:04:25.1 | 00:32.7 | 4.16 | 30. | 01:00:24.0 | 07:23.3 | 4.13 | ||
RZ 10 | Jukojärvi | 22.18 | 30. | 00:12:06.3 | 01:29.1 | 4.02 | 29. | 01:12:30.3 | 08:52.4 | 4.11 | ||
RZ 11 | SSS Killeri 2 | 2.06 | 44. | 00:01:31.2 | 00:11.2 | 5.44 | 28. | 01:14:01.5 | 09:03.6 | 4.13 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 12 | Himos | 15.35 | 36. | 00:10:06.0 | 01:28.7 | 5.78 | 29. | 01:24:07.5 | 10:29.3 | 4.28 | ||
RZ 13 | Hirvimäki | 10.67 | 31. | 00:06:47.6 | 00:59.9 | 5.61 | 28. | 01:30:55.1 | 11:29.2 | 4.37 | ||
RZ 14 | Surkee 1 | 14.80 | 29. | 00:09:02.8 | 00:59.4 | 4.01 | 28. | 01:39:57.9 | 12:28.6 | 4.34 | ||
RZ 15 | Leustu | 21.43 | 31. | 00:11:46.1 | 01:33.7 | 4.37 | 28. | 01:51:44.0 | 13:57.7 | 4.32 | ||
RZ 16 | Kakaristo 1 | 20.09 | 26. | 00:12:00.5 | 01:17.3 | 3.85 | 27. | 02:03:44.5 | 15:09.9 | 4.25 | ||
RZ 17 | Kaipolanvuori | 13.64 | 28. | 00:07:59.8 | 00:53.2 | 3.9 | 27. | 02:11:44.3 | 16:01.4 | 4.22 | ||
RZ 18 | Surkee 2 | 14.80 | 22. | 00:08:52.7 | 00:56.8 | 3.84 | 25. | 02:20:37.0 | 16:58.2 | 4.2 | ||
RZ 19 | Kakaristo 2 | 20.09 | 21. | 00:11:51.2 | 01:16.5 | 3.81 | 23. | 02:32:28.2 | 18:11.4 | 4.16 | ||
RZ 20 | Juupajoki | 21.13 | 60. | 00:14:25.6 | 03:28.2 | 9.85 | 25. | 02:46:53.8 | 21:32.8 | 4.56 | ||
RZ 21 | Väärinmaja | 16.25 | 25. | 00:09:35.0 | 01:12.5 | 4.46 | 24. | 02:56:28.8 | 22:45.3 | 4.55 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 22 | Lankamaa | 23.09 | 22. | 00:12:39.4 | 01:28.4 | 3.83 | 23. | 03:09:08.2 | 24:13.7 | 4.5 | ||
RZ 23 | Hannula | 10.92 | 32. | 00:06:37.6 | 00:53.8 | 4.93 | 23. | 03:15:45.8 | 24:56.2 | 4.48 | ||
RZ 24 | Ruuhimäki | 6.46 | 28. | 00:03:41.1 | 00:28.2 | 4.37 | 22. | 03:19:26.9 | 25:21.4 | 4.47 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
03. 08. 11:45 | RZ 24 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Jsem trochu zklamán, ale zajeli jsme dobrý výsledek a ukázali náš potenciál v JWRC. Myslím, že příští rok tu budeme rychlí. Teď bude asfalt a ten mi sedí." / "I'm bit dissapointed, but we scored good result and showed our potential in JWRC. Think next year we will very fast here. Now comes tarmac which suits to me." | |
03. 08. 10:29 | RZ 23 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Je to hodně dlouhá rally, ale pěkná. Jsem spokojený s dnešní jízdou. Chci dojet do cíle a zabodovat. Nastavení auta je excelentní." / "It is very long rally, but nice. I'm happy with my driving today. I want to finish and score points. Car setup is excellent." | |
02. 08. 17:48 | RZ 21 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Udělal jsem chybu na RZ 20. Předjel jsem Nutaharu a pak jsem přeslechl rozpis. Přeletěl jsem křižovatku a ustal si na dvě minuty v příkopu." / "I made mistake on SS20. I passed Nutahara and then missed pacenotes. I overshoot junction and went into ditch for two minutes." | |
02. 08. 16:54 | RZ 20 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) Mimo trať, pokračuje / Went off road, continuing | |
02. 08. 13:25 | RZ 18 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Snažím se převzít vedení zpět. ale je to těžké, Martin a Patrik jsou dnes hodně rychlí." / "Trying to get back the lead, but it's hard today. Martin and Patrik are fast." | |
02. 08. 10:43 | RZ 15 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Jel jsem na této RZ hodně naplno." / "I was pushing very hard on this stage." | |
02. 08. 08:30 | RZ 14 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Nevím, jak to šlo teď. Martin vyhrál první RZ, já druhou. Jel jsem rychle, hlavně na rozbitém. Doufám, že to neublížilo auto. Martin je dobrý soupeř." / "Don't know how it was now. Martin won first stage, I second one. I drove fast on rough section, hope it not affected on car. Martin is good opponent." | |
01. 08. 17:28 | RZ 10 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Opravdu skvělá bitva s Martinem, vedu, takže skvělý den. Netlačil jsem moc, snažil jsem se jet čistou stopu. Budu se snažit jet naplno a získat náskok na Martina. Zítra bude důležitý rozpis." / "Really great battle with Martin, I'm in lead so great day. I didn't push too much, tried to keep clean line. I will try to push and increase gap to Martin. Pacenotes will be important tomorrow." | |
01. 08. 09:09 | RZ 4 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Je to pěkné opakování Sardinie. Jedu naplno, abych porazil Martina ve Finsku. Nejedu přes hranu, snažím se jet čistou stopu." / "It's nice replay of Sardinia. I'm pushing hard to beat Martin in Finland. I'm not going over limit, trying to keep the line." |