BP Ultimate Acropolis Rally
neoficiální výsledky
Statistika posádky
AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41)
MITSUBISHI Lancer Evo IX, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Schimatari 1 | 11.57 | 37. | 00:11:32.4 | 00:58.1 | 5.02 | 37. | 00:11:32.4 | 00:58.1 | 5.02 | ||
RZ 2 | Thiva 1 | 23.76 | 32. | 00:18:45.3 | 01:30.1 | 3.79 | 32. | 00:30:17.7 | 02:23.9 | 4.07 | ||
RZ 3 | Psatha 1 | 17.41 | 31. | 00:13:25.8 | 01:57.1 | 6.73 | 32. | 00:43:43.5 | 04:21.0 | 4.95 | ||
RZ 4 | Schimatari 2 | 11.57 | 14. | 00:10:56.2 | 00:29.5 | 2.55 | 27. | 00:54:39.7 | 04:46.3 | 4.45 | ||
RZ 5 | Thiva 2 | 23.76 | 17. | 00:18:12.3 | 01:18.5 | 3.3 | 25. | 01:12:52.0 | 06:04.8 | 4.14 | ||
RZ 6 | Psatha 2 | 17.41 | 20. | 00:12:46.8 | 01:34.3 | 5.42 | 23. | 01:25:38.8 | 07:39.1 | 4.35 | ||
RZ 7 | SSS Tatoi 1 | 4.60 | 15. | 00:03:42.6 | 00:11.3 | 2.46 | 22. | 01:29:21.4 | 07:46.6 | 4.24 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 8 | Aghii Theodori 1 | 32.16 | 16. | 00:24:21.5 | 01:39.4 | 3.09 | 19. | 01:53:42.9 | 09:09.9 | 3.87 | ||
RZ 9 | Pissia 1 | 16.60 | 17. | 00:12:58.4 | 00:41.2 | 2.48 | 17. | 02:06:41.3 | 09:36.2 | 3.63 | ||
RZ 10 | Aghia Triada 1 | 10.80 | 15. | 00:08:23.0 | 00:36.9 | 3.42 | 15. | 02:15:04.3 | 10:09.7 | 3.59 | ||
RZ 11 | Aghii Theodori 2 | 32.16 | 12. | 00:24:31.7 | 01:55.6 | 3.59 | 14. | 02:39:36.0 | 11:58.5 | 3.56 | ||
RZ 12 | Pissia 2 | 16.60 | 12. | 00:13:02.9 | 00:49.0 | 2.95 | 13. | 02:52:38.9 | 12:17.6 | 3.38 | ||
RZ 13 | Aghia Triada 2 | 10.80 | 11. | 00:08:27.5 | 00:42.1 | 3.9 | 12. | 03:01:06.4 | 12:55.3 | 3.38 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 14 | Avlonas 1 | 20.00 | 34. | 00:10:50.8 | 01:41.2 | 5.06 | 13. | 03:11:57.2 | 14:29.2 | 3.49 | ||
RZ 15 | Assopia 1 | 17.87 | 34. | 00:13:46.4 | 02:06.5 | 7.08 | 13. | 03:25:43.6 | 16:15.1 | 3.65 | ||
RZ 16 | Aghia Sotira 1 | 15.20 | 31. | 00:12:02.0 | 02:13.3 | 8.77 | 13. | 03:37:45.6 | 18:02.0 | 3.83 | ||
RZ 17 | Avlonas 2 | 20.00 | 19. | 00:10:03.5 | 01:02.6 | 3.13 | 14. | 03:47:49.1 | 18:46.0 | 3.73 | ||
RZ 18 | Assopia 2 | 17.87 | 15. | 00:12:41.6 | 01:15.0 | 4.2 | 14. | 04:00:30.7 | 19:38.2 | 3.68 | ||
RZ 19 | Aghia Sotira 2 | 15.20 | 18. | 00:11:19.2 | 01:27.0 | 5.72 | 14. | 04:11:49.9 | 20:30.8 | 3.67 | ||
RZ 20 | SSS Tatoi 2 | 4.60 | 38. | 00:04:16.8 | 00:43.8 | 9.52 | 14. | 04:16:06.7 | 21:12.0 | 3.74 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
01. 06. 08:43 | RZ 16 | P | N4 | AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41) "Máme problém se zadním diferenciálem, hlavně do kopce to byl problém. Ale mohlo být ještě hůř. V servisu se to spraví, jedeme dál." / "We have problem with rear differential, especially in uphill it was problem. But it can be worst. We repair it in service, still running." | |
01. 06. 08:00 | RZ 15 | P | N4 | AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41) Problém s diferenciálem / Differential problems reported | |
31. 05. 17:10 | RZ 13 | P | N4 | AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41) "Nebylo to vůbec lehké. Snažil jsem se být soustředěný a rozbitých místech jet pomalu. Byl to skoro perfektní den, jsem hodně spokojený." / "It was not easy. I tried to be concentrated and drive slow on rough places. It was almost perfect day, I'm happy." | |
31. 05. 12:06 | RZ 10 | P | N4 | AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41) "Fantastické. Bylo to hodně těžké, místy moc rozbité, musel jsem jet moc pomalu. Je třeba jet hlavou, to je dobrá taktika. Naše auto funguje hodně dobře." / "Fantastic. It was very hard, some parts wery rough, I had to drive very slowly. Have to use brain, it's good tactics. Our car is working very well." | |
30. 05. 16:38 | RZ 6 | P | N4 | AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41) "Odpoledne bylo dobré, mechanici opravili moji chybu. Bylo to jen hodně rozbité. Doufám, že dosáhneme na stupně vítězů, ale zítra to bude rozbitější než dnes." / "Afternoon was good, mechanics repaired my mistake. It was just very rough. Hope we will reach the podium, but tomorrow it will be more rough than today." | |
30. 05. 11:16 | RZ 3 | P | N4 | AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41) "Na první zkoušce jsme něco trefili na předek. Motor není úplně v pořádku, snažili jsme se to spravit, ale nemáme výkon." / "On first stage we hit something on front. Engine is not OK, we tried to repair it, but had no power." |