BP Ultimate Acropolis Rally
neoficiální výsledky
Statistika posádky
AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14)
FORD Focus RS WRC 07, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Schimatari 1 | 11.57 | 17. | 00:11:06.4 | 00:32.1 | 2.77 | 17. | 00:11:06.4 | 00:32.1 | 2.77 | ||
RZ 2 | Thiva 1 | 23.76 | 15. | 00:17:53.4 | 00:38.2 | 1.61 | 15. | 00:28:59.8 | 01:06.0 | 1.87 | ||
RZ 3 | Psatha 1 | 17.41 | 15. | 00:12:29.2 | 01:00.5 | 3.48 | 15. | 00:41:29.0 | 02:06.5 | 2.4 | ||
RZ 4 | Schimatari 2 | 11.57 | 15. | 00:10:58.9 | 00:32.2 | 2.78 | 15. | 00:52:27.9 | 02:34.5 | 2.4 | ||
RZ 5 | Thiva 2 | 23.76 | 15. | 00:17:40.3 | 00:46.5 | 1.96 | 15. | 01:10:08.2 | 03:21.0 | 2.28 | ||
RZ 6 | Psatha 2 | 17.41 | 15. | 00:12:10.4 | 00:57.9 | 3.33 | 15. | 01:22:18.6 | 04:18.9 | 2.45 | ||
RZ 7 | SSS Tatoi 1 | 4.60 | 40. | 00:06:53.8 01:30 |
03:22.5 | 44.02 | 19. | 01:29:12.4 | 07:37.6 | 4.16 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 8 | Aghii Theodori 1 | 32.16 | 14. | 00:24:05.1 | 01:23.0 | 2.58 | 17. | 01:53:17.5 | 08:44.5 | 3.69 | ||
RZ 9 | Pissia 1 | 16.60 | 12. | 00:12:45.8 | 00:28.6 | 1.72 | 16. | 02:06:03.3 | 08:58.2 | 3.39 | ||
RZ 10 | Aghia Triada 1 | 10.80 | 24. | 00:08:45.7 | 00:59.6 | 5.52 | 14. | 02:14:49.0 | 09:54.4 | 3.5 | ||
RZ 11 | Aghii Theodori 2 | 32.16 | 11. | 00:23:54.9 | 01:18.8 | 2.45 | 13. | 02:38:43.9 | 11:06.4 | 3.3 | ||
RZ 12 | Pissia 2 | 16.60 | 9. | 00:12:40.9 | 00:27.0 | 1.63 | 12. | 02:51:24.8 | 11:03.5 | 3.04 | ||
RZ 13 | Aghia Triada 2 | 10.80 | 5. | 00:08:05.9 | 00:20.5 | 1.9 | 11. | 02:59:30.7 | 11:19.6 | 2.97 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 14 | Avlonas 1 | 20.00 | 16. | 00:10:06.4 | 00:56.8 | 2.84 | 11. | 03:09:37.1 | 12:09.1 | 2.93 | ||
RZ 15 | Assopia 1 | 17.87 | 17. | 00:12:42.0 | 01:02.1 | 3.48 | 11. | 03:22:19.1 | 12:50.6 | 2.89 | ||
RZ 16 | Aghia Sotira 1 | 15.20 | 15. | 00:10:42.0 | 00:53.3 | 3.51 | 11. | 03:33:01.1 | 13:17.5 | 2.83 | ||
RZ 17 | Avlonas 2 | 20.00 | 12. | 00:09:31.8 | 00:30.9 | 1.55 | 11. | 03:42:32.9 | 13:29.8 | 2.68 | ||
RZ 18 | Assopia 2 | 17.87 | 12. | 00:12:15.2 | 00:48.6 | 2.72 | 11. | 03:54:48.1 | 13:55.6 | 2.61 | ||
RZ 19 | Aghia Sotira 2 | 15.20 | 9. | 00:10:25.0 | 00:32.8 | 2.16 | 12. | 04:05:13.1 | 13:54.0 | 2.49 | ||
RZ 20 | SSS Tatoi 2 | 4.60 | 12. | 00:03:37.2 | 00:04.2 | 0.91 | 12. | 04:08:50.3 | 13:55.6 | 2.46 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
01. 06. 14:10 | RZ 20 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "První den jsme moc ztratili, včera to bylo zlé kvůli trati. Dnes jsem byl trochu opatrnější, dostal jsem se do tempa a užíval si to. Byla to těžká rally." / "We lost lot on first day, yesterday it was bad due roads. Today i was bit cautious, getting pace and enjoyed it. It was hard rally." | ||
01. 06. 08:24 | RZ 16 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Měnila se přilnavost na trati. Místy bylo dost šotoliny." / "Grip was changing on the road. Sometimes lot of gravel." | ||
01. 06. 06:24 | RZ 14 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Měli jsme hodně problémů, 50 procent zatáček je plných prachu." / "We had lot of troubles, 50 percent of corners full of dust." | ||
31. 05. 16:54 | RZ 13 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Dlouhý den, hodně těžký. Strategie byla kličkovat mezi kameny a raději ztratit minuty, než hodiny." / "Long day, very hard. Strategy was cruising between stones and lost minutes likely then hours." | ||
31. 05. 11:46 | RZ 10 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Na první RZ jsem se vyhýbal kamenům, na druhé mi zhasl motor na startu. Teď jsme dělali hodiny v hodně úzkém místě." / "On first stage I avoided to rocks, on second engine stalled on start. Now we make spin in very narrow place." | ||
30. 05. 16:27 | RZ 6 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "V půlce vložky jsme dostali defekt a asi se něco poškodilo, auto pořád klouzalo. Nedalo se řídit." / "In middle of stage we got puncture and broke something probably, car was still sliding. I can't drive it." | ||
30. 05. 15:09 | RZ 5 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Na RZ4 se nám přehříval motor a auto se přepnulo na přejezdový režim. Byl problém v každé zatáčce. Trochu jsme teď změnili styl jízdy." / "We had engine overheating on SS4 and car switched to safe mode. It was problem in every hairpin. Now we bit changed driving style." | ||
30. 05. 11:04 | RZ 3 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Bylo to hodně rozbité, velké kameny přímo ve stopě. Mlátilo to do spodku auta. Netrefili jsme odbočku a museli se vracet." / "It was very rough, big stones directly in line. Many hits to bottom of the car. We overshoot one junction and had to go back." | ||
30. 05. 09:46 | RZ 2 | A8 | AL-QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Je to velmi těžká rally. Na první RZ byly úzké a klikaté zatáčky, bylo to náročné." / "It's very hard rally. On first stage were narrow and so twisty parts, it was tough." |