Corona Rally Mexico
neoficiální výsledky
Statistika posádky
KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35)
SUZUKI Swift S1600, A6
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Alfaro 1 | 22.96 | 13. | 00:16:10.1 | 01:55.5 | 5.03 | 13. | 00:16:10.1 | 01:55.5 | 5.03 | ||
RZ 2 | Ortega 1 | 23.83 | 15. | 00:16:07.7 | 01:55.9 | 4.86 | 16. | 00:32:17.8 | 03:48.9 | 4.89 | ||
RZ 3 | El Cubilete 1 | 18.87 | 14. | 00:13:10.6 | 01:19.1 | 4.19 | 15. | 00:45:28.4 | 05:07.5 | 4.68 | ||
RZ 4 | Alfaro 2 | 22.96 | 11. | 00:15:57.4 | 01:54.9 | 5 | 14. | 01:01:25.8 | 06:58.7 | 4.72 | ||
RZ 5 | Ortega 2 | 23.83 | 12. | 00:16:01.6 | 02:01.5 | 5.1 | 12. | 01:17:27.4 | 09:00.2 | 4.8 | ||
RZ 6 | El Cubilete 2 | 18.87 | 11. | 00:13:00.4 | 01:14.9 | 3.97 | 12. | 01:30:27.8 | 10:15.1 | 4.68 | ||
RZ 7 | Super Special 1 | 2.21 | 11. | 00:01:54.7 | 00:13.0 | 5.88 | 12. | 01:32:22.5 | 10:26.2 | 4.69 | ||
RZ 8 | Super Special 2 | 2.21 | 10. | 00:01:53.0 | 00:11.0 | 4.98 | 12. | 01:34:15.5 | 10:36.9 | 4.69 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Ibarrilla 1 | 29.90 | 15. | 00:21:16.3 | 02:40.6 | 5.37 | 12. | 01:55:31.8 | 13:08.0 | 4.76 | ||
RZ 10 | Duarte 1 | 23.27 | 13. | 00:20:28.6 | 02:09.0 | 5.54 | 11. | 02:16:00.4 | 15:16.9 | 4.85 | ||
RZ 11 | Derramadero 1 | 23.28 | 14. | 00:16:06.8 | 02:02.2 | 5.25 | 11. | 02:32:07.2 | 17:18.6 | 4.89 | ||
RZ 12 | Ibarrilla 2 | 29.90 | 13. | 00:21:10.5 | 02:49.5 | 5.67 | 12. | 02:53:17.7 | 20:08.1 | 4.99 | ||
RZ 13 | Duarte 2 | 23.27 | 16. | 00:20:31.6 | 02:35.4 | 6.68 | 12. | 03:13:49.3 | 22:35.3 | 5.11 | ||
RZ 14 | Derramadero 2 | 23.28 | 13. | 00:16:02.6 | 02:09.7 | 5.57 | 11. | 03:29:51.9 | 24:34.8 | 5.11 | ||
RZ 15 | Super Special 3 | 2.21 | 14. | 00:01:57.0 | 00:15.1 | 6.83 | 11. | 03:31:48.9 | 24:49.9 | 5.12 | ||
RZ 16 | Super Special 4 | 2.21 | 15. | 00:01:54.3 | 00:13.5 | 6.11 | 11. | 03:33:43.2 | 25:03.4 | 5.13 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 17 | León | 16.09 | 19. | 00:12:40.6 | 01:57.3 | 7.29 | 11. | 03:46:23.8 | 26:50.2 | 5.21 | ||
RZ 18 | Guanajuatito | 22.30 | 27. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 11. | 03:46:23.8 | 26:50.2 | 4.86 | ||
RZ 19 | Comanjilla | 17.88 | 16. | 00:11:51.4 | 01:38.7 | 5.52 | 11. | 03:58:15.2 | 28:09.7 | 4.84 | ||
RZ 20 | Super Special 5 | 4.42 | 10. | 00:03:44.8 | 00:25.5 | 5.77 | 10. | 04:01:59.10 | 28:30.1 | 4.83 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
01. 03. 23:14 | RZ 14 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Máme nějaký problém s motorem, ztrácíme výkon. Nešlo bojovat o druhé místo." / "We have some engine problem, loosing power. It was impossible to fight for second place." | |
01. 03. 21:16 | RZ 12 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Myslím, že Jaan jel hodně rychle. Šel jsem do toho, takže mě to opravdu překvapilo. Budu muset víc zabrat." / "Think Jaan was driving very fast. I was pushing, so really surprised by him. I have to push more." | |
01. 03. 16:21 | RZ 9 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Určitě dobré, ale bylo to jako jet do obchodu. Auto nemělo výkon, ani jsme nemuseli moc brzdit." / "Quite good, but it was like to go shopping, because car had no power. We had not to use brake much due this." | |
29. 02. 18:28 | RZ 3 | J | A6 | KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. (st. č. 35) "Hodně to klouzalo, měli jsme potíže s trakcí. Nechtěl jsem moc tlačit, abychom nesjeli z trati. Uvidíme ve druhém kole." / "It was very slippery. We had traction problems and I didn't want to push due danger to slip off road. We will see on second run." |