Uddeholm Swedish Rally
neoficiální výsledky
Statistika posádky
AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20)
CITROËN C4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Super Special Stage Karlstad 1 | 1.90 | 12. | 00:01:34.6 | 00:05.7 | 3 | 12. | 00:01:34.6 | 00:05.7 | 3 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Stensjön 1 | 15.50 | 11. | 00:07:42.9 | 00:18.9 | 1.22 | 12. | 00:09:17.5 | 00:24.1 | 1.39 | ||
RZ 3 | Bjälverud 1 | 21.58 | 10. | 00:11:00.8 | 00:27.1 | 1.26 | 10. | 00:20:18.3 | 00:51.2 | 1.31 | ||
RZ 4 | Mangen 1 | 22.09 | 59. | 00:19:30.7 | 07:10.0 | 19.47 | 47. | 00:39:49.0 | 08:01.2 | 7.88 | ||
RZ 5 | Stensjön 2 | 15.50 | 8. | 00:07:34.7 | 00:12.4 | 0.8 | 38. | 00:47:23.7 | 08:13.6 | 6.45 | ||
RZ 6 | Bjälverud 2 | 21.58 | 7. | 00:10:50.9 | 00:18.5 | 0.86 | 32. | 00:58:14.6 | 08:32.1 | 5.22 | ||
RZ 7 | Mangen 2 | 22.09 | 49. | 00:17:30.7 | 05:09.5 | 14.01 | 39. | 01:15:45.3 | 13:41.6 | 6.83 | ||
RZ 8 | Super Special Stage Karlstad 2 | 1.90 | 50. | 00:06:32.6 | 05:04.4 | 160.21 | 43. | 01:22:17.9 | 18:44.6 | 9.21 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Horssjön 1 | 14.89 | 8. | 00:09:35.5 | 00:17.4 | 1.17 | 38. | 01:31:53.4 | 18:55.1 | 8.28 | ||
RZ 10 | Hagfors 1 | 20.92 | 8. | 00:12:05.8 | 00:20.0 | 0.96 | 36. | 01:43:59.2 | 19:13.5 | 7.3 | ||
RZ 11 | Vargåsen 1 | 24.63 | 7. | 00:14:10.7 | 00:21.6 | 0.88 | 33. | 01:58:09.9 | 19:25.9 | 6.39 | ||
RZ 12 | Horssjön 2 | 14.89 | 14. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 33. | 01:58:09.9 | 19:25.9 | 5.9 | ||
RZ 13 | Hagfors 2 | 20.92 | 9. | 00:11:45.0 | 00:14.9 | 0.71 | 31. | 02:09:54.9 | 19:39.1 | 5.4 | ||
RZ 14 | Vargåsen 2 | 24.63 | 8. | 00:13:51.5 | 00:19.0 | 0.77 | 28. | 02:23:46.4 | 19:52.7 | 4.91 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 15 | Ullen 1 | 16.25 | 8. | 00:08:34.7 | 00:13.0 | 0.8 | 25. | 02:32:21.1 | 19:58.6 | 4.62 | ||
RZ 16 | Lesjöfors 1 | 10.49 | 5. | 00:06:00.4 | 00:05.9 | 0.56 | 25. | 02:38:21.5 | 20:02.6 | 4.46 | ||
RZ 17 | Rämmen 1 | 21.87 | 4. | 00:11:26.7 | 00:12.3 | 0.56 | 22. | 02:49:48.2 | 20:06.7 | 4.14 | ||
RZ 18 | Ullen 2 | 16.25 | 6. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 22. | 02:49:48.2 | 20:06.7 | 3.92 | ||
RZ 19 | Lesjöfors 2 | 10.49 | 8. | 00:05:51.6 | 00:07.8 | 0.74 | 20. | 02:55:39.8 | 20:10.0 | 3.8 | ||
RZ 20 | Rämmen 2 | 21.87 | 5. | 00:11:19.1 | 00:12.0 | 0.55 | 18. | 03:06:58.9 | 20:17.7 | 3.58 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
10. 02. 13:37 | RZ 20 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Celkově to byla dobrá rally, ale musíme ještě zapracovat na nastavení auta. / In general it was good, but we have to improve the car setup. | ||
10. 02. 12:59 | RZ 19 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Máme moc měkké a nízko nastavené auto, hodně to poskakovalo. / I think the car is too soft and low, it was jumping all the time. | ||
10. 02. 10:24 | RZ 17 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Není to nejlepší, ale jedeme dál. / It's not easy, but we are keeping going. | ||
10. 02. 09:44 | RZ 16 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Trochu jsem vypadával z rytmu, ale všechno je v pořádku. / Sometimes I lost the rhytm, but it's OK. | ||
10. 02. 08:45 | RZ 15 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Stále si zvykáme na nové auto. / We are still getting used to the new car. | ||
09. 02. 16:00 | RZ 14 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Nejsem zatím příliš spokojený, teprve si zvykáme. / I'm still not very confident, we are learning the car. | ||
09. 02. 11:27 | RZ 11 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Hodně těžké podmínky. Je důležité udržet se na cestě a naučit se s novým vozem co nejvíc. / Very very hard to understand these conditions. It is important to stay on the road and know car. | ||
09. 02. 10:21 | RZ 10 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Hodně to klouže. S těmito podmínkami nemám žádné zkušenosti. / It is very slippery, I have no experience for these conditions. | ||
09. 02. 09:07 | RZ 9 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Je to skutešně hodně obtížné. Je těžké udržet auto na trati, podmínky jsou náročné. / It is very very hard. It is hard to stay on the road, conditions are very difficult. | ||
08. 02. 15:55 | RZ 7 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Skončil mimo trať / Was out of road | ||
08. 02. 15:15 | RZ 6 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Je to hodně obtížné. S autem WRC jedeme poprvé za takovýchto podmínek a hlavně se učíme. / It is very hard. We are going first time with WRC in these conditions and we are learning with it. | ||
08. 02. 14:03 | RZ 5 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Našim hlavním cílem je udržet se na trati a posbírat co nejvíce zkušeností. Jedeme s nejlepším autem na světě. / Our primary goal is to stay on the road and earn experience as more as we can. Our car is the best. | ||
08. 02. 12:12 | RZ 4 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) V jedné ze zatáček jsme šli ven a skončili hluboko ve sněhu. / In one junction we went out into snow. | ||
08. 02. 11:58 | RZ 4 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Zastavil ve zkoušce, ale pokračuje / Stopped in the stage, but continue | ||
08. 02. 10:12 | RZ 2 | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 20) Začali jsme hodně opatrně, čas není zase tak špatný. / We started very carefully, but time isn't so bad. |