Uddeholm Swedish Rally
neoficiální výsledky
Statistika posádky
WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16)
FORD Focus RS WRC 07, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Super Special Stage Karlstad 1 | 1.90 | 11. | 00:01:34.4 | 00:05.5 | 2.89 | 11. | 00:01:34.4 | 00:05.5 | 2.89 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Stensjön 1 | 15.50 | 10. | 00:07:41.6 | 00:17.6 | 1.14 | 11. | 00:09:16.0 | 00:22.6 | 1.3 | ||
RZ 3 | Bjälverud 1 | 21.58 | 12. | 00:11:08.7 | 00:35.0 | 1.62 | 11. | 00:20:24.7 | 00:57.6 | 1.48 | ||
RZ 4 | Mangen 1 | 22.09 | 6. | 00:12:54.8 | 00:34.1 | 1.54 | 7. | 00:33:19.5 | 01:31.7 | 1.5 | ||
RZ 5 | Stensjön 2 | 15.50 | 10. | 00:07:44.3 | 00:22.0 | 1.42 | 8. | 00:41:03.8 | 01:53.7 | 1.48 | ||
RZ 6 | Bjälverud 2 | 21.58 | 9. | 00:11:07.4 | 00:35.0 | 1.62 | 8. | 00:52:11.2 | 02:28.7 | 1.52 | ||
RZ 7 | Mangen 2 | 22.09 | 8. | 00:12:47.0 | 00:25.8 | 1.17 | 7. | 01:04:58.2 | 02:54.5 | 1.45 | ||
RZ 8 | Super Special Stage Karlstad 2 | 1.90 | 10. | 00:01:34.7 | 00:06.5 | 3.42 | 7. | 01:06:32.9 | 02:59.6 | 1.47 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Horssjön 1 | 14.89 | 9. | 00:09:36.7 | 00:18.6 | 1.25 | 6. | 01:16:09.6 | 03:11.3 | 1.4 | ||
RZ 10 | Hagfors 1 | 20.92 | 10. | 00:12:10.7 | 00:24.9 | 1.19 | 6. | 01:28:20.3 | 03:34.6 | 1.36 | ||
RZ 11 | Vargåsen 1 | 24.63 | 11. | 00:14:21.4 | 00:32.3 | 1.31 | 5. | 01:42:41.7 | 03:57.7 | 1.3 | ||
RZ 12 | Horssjön 2 | 14.89 | 56. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 5. | 01:42:41.7 | 03:57.7 | 1.2 | ||
RZ 13 | Hagfors 2 | 20.92 | 10. | 00:11:50.0 | 00:19.9 | 0.95 | 5. | 01:54:31.7 | 04:15.9 | 1.17 | ||
RZ 14 | Vargåsen 2 | 24.63 | 10. | 00:13:59.6 | 00:27.1 | 1.1 | 5. | 02:08:31.3 | 04:37.6 | 1.14 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 15 | Ullen 1 | 16.25 | 7. | 00:08:33.6 | 00:11.9 | 0.73 | 5. | 02:17:04.9 | 04:42.4 | 1.09 | ||
RZ 16 | Lesjöfors 1 | 10.49 | 9. | 00:06:04.5 | 00:10.0 | 0.95 | 5. | 02:23:09.4 | 04:50.5 | 1.08 | ||
RZ 17 | Rämmen 1 | 21.87 | 11. | 00:11:37.2 | 00:22.8 | 1.04 | 5. | 02:34:46.6 | 05:05.1 | 1.05 | ||
RZ 18 | Ullen 2 | 16.25 | 50. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 5. | 02:34:46.6 | 05:05.1 | 0.99 | ||
RZ 19 | Lesjöfors 2 | 10.49 | 50. | 00:30:31.3 | 24:47.5 | 141.8 | 32. | 03:05:17.9 | 29:48.1 | 5.62 | ||
RZ 20 | Rämmen 2 | 21.87 | nedojel | nedojel |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
10. 02. 12:39 | RZ 19 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Stojí v RZ, problém s plynovým pedálem. / Stopped in SS having problems with throttle. | ||
10. 02. 10:06 | RZ 17 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Docela to šlo, nemáme problémy. Doufám, že pneumatiky v druhých průjezdech budou fungovat. / It's quite good, we have no problems. I Hope the tyres will be fine in next round. | ||
10. 02. 09:28 | RZ 16 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Všechno OK, zkouška byla docela zrádná, ale neměli jsme žádné problémy. / It was OK, quite tricky, but we had no problems. | ||
10. 02. 08:26 | RZ 15 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Jede se nám velice dobře, jsem spokojený. / We have very good run, I'm confident. | ||
09. 02. 15:51 | RZ 14 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Bylo to dnes dobré, neměli jsme žádné zásadní problémy, těším se na zítřek. / It was good today, we had no major problems. I look forward to tomorrow. | ||
09. 02. 14:42 | RZ 13 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Na trati není skoro vůbec sníh, jenom šotolina. Závěrečný úsek na asfaltu je hrozný. / There is no snow, only lot of gravel. Last part on tarmac is terrible. | ||
09. 02. 11:13 | RZ 11 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Tahle soutěž je hodně náročná. Každý se snaží neudělat chybu, ale je to těžké. / This rally is very hard. Everybody is trying not to make mistake, but it is difficult. | ||
09. 02. 10:08 | RZ 10 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Je to hodně těžké. Na šotolině má auto dobrou přilnavost, ale když se dostane na sníh a led, tak je to úplně jiné. / It is very difficult, because on gravel there is good grip, but on snow and ice it is different. | ||
09. 02. 08:52 | RZ 9 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Náročná zkouška. Hodně sněhu, hodně kamenů v zatáčkách, velké nebezpečí defektu. / Difficult stage. Lot of snow, lot of stones in the corners, possible caution of punctue. | ||
08. 02. 15:39 | RZ 7 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Je tam hodně bláta, dostává se hodně na čelní sklo. / There is so much mud, I have lot of it on my windscreen. | ||
08. 02. 14:59 | RZ 6 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Je to obtížnější, je tam víc šotoliny, než při prvním průjezdu. Jinak spokojenost. / It is more difficult, there is more gravel than on first rounds. But everything is going OK. | ||
08. 02. 13:45 | RZ 5 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Byla to normální šotolinová zkouška, měl jsem problémy s blátem na předním skle. / It was absolutely gravel stage, I had problems with mud on windscreen. | ||
08. 02. 11:49 | RZ 4 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Je to hodně obtížné, ale při druhých průjezdech to bude ještě horší. / It is very difficult, but second rounds through stages will be harder. | ||
08. 02. 11:09 | RZ 3 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Náš rozpis nebyl úplně nejlepší, je to hodně těžké. Navíc jsme měli problémy s intercomem. / Our pacenotes weren't the best, it is very difficult. We had problems with intercom. | ||
08. 02. 09:55 | RZ 2 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) Nezačali jsme špatně. Druhé průjezdy těchto zkoušek budou obtížné. / Not a bad start for me. Second rounds through these stages will be hard. |