Uddeholm Swedish Rally
neoficiální výsledky
Statistika posádky
GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11)
SUZUKI SX4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Super Special Stage Karlstad 1 | 1.90 | 8. | 00:01:32.1 | 00:03.2 | 1.68 | 8. | 00:01:32.1 | 00:03.2 | 1.68 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Stensjön 1 | 15.50 | 12. | 00:07:43.2 | 00:19.2 | 1.24 | 10. | 00:09:15.3 | 00:21.9 | 1.26 | ||
RZ 3 | Bjälverud 1 | 21.58 | 7. | 00:10:57.8 | 00:24.1 | 1.12 | 8. | 00:20:13.1 | 00:46.0 | 1.18 | ||
RZ 4 | Mangen 1 | 22.09 | 8. | 00:12:58.0 | 00:37.3 | 1.69 | 6. | 00:33:11.1 | 01:23.3 | 1.36 | ||
RZ 5 | Stensjön 2 | 15.50 | 9. | 00:07:42.5 | 00:20.2 | 1.3 | 7. | 00:40:53.6 | 01:43.5 | 1.35 | ||
RZ 6 | Bjälverud 2 | 21.58 | 10. | 00:11:12.3 | 00:39.9 | 1.85 | 7. | 00:52:05.9 | 02:23.4 | 1.46 | ||
RZ 7 | Mangen 2 | 22.09 | 14. | 00:13:13.3 | 00:52.1 | 2.36 | 8. | 01:05:19.2 | 03:15.5 | 1.63 | ||
RZ 8 | Super Special Stage Karlstad 2 | 1.90 | 12. | 00:01:35.7 | 00:07.5 | 3.95 | 8. | 01:06:54.9 | 03:21.6 | 1.65 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Horssjön 1 | 14.89 | 6. | 00:09:31.3 | 00:13.2 | 0.89 | 7. | 01:16:26.2 | 03:27.9 | 1.52 | ||
RZ 10 | Hagfors 1 | 20.92 | 12. | 00:12:19.2 | 00:33.4 | 1.6 | 7. | 01:28:45.4 | 03:59.7 | 1.52 | ||
RZ 11 | Vargåsen 1 | 24.63 | 50. | 00:17:59.4 | 04:10.3 | 10.16 | 11. | 01:46:44.8 | 08:00.8 | 2.63 | ||
RZ 12 | Horssjön 2 | 14.89 | 38. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 11. | 01:46:44.8 | 08:00.8 | 2.43 | ||
RZ 13 | Hagfors 2 | 20.92 | 11. | 00:11:50.0 | 00:19.9 | 0.95 | 10. | 01:58:34.8 | 08:19.0 | 2.28 | ||
RZ 14 | Vargåsen 2 | 24.63 | 11. | 00:14:08.2 | 00:35.7 | 1.45 | 8. | 02:12:42.10 | 08:49.3 | 2.18 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 15 | Ullen 1 | 16.25 | 11. | 00:08:43.5 | 00:21.8 | 1.34 | 8. | 02:21:26.5 | 09:04.0 | 2.1 | ||
RZ 16 | Lesjöfors 1 | 10.49 | 19. | 00:06:24.9 | 00:30.4 | 2.9 | 8. | 02:27:51.4 | 09:32.5 | 2.12 | ||
RZ 17 | Rämmen 1 | 21.87 | 12. | 00:11:47.0 | 00:32.6 | 1.49 | 8. | 02:39:38.4 | 09:56.9 | 2.05 | ||
RZ 18 | Ullen 2 | 16.25 | 21. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 8. | 02:39:38.4 | 09:56.9 | 1.94 | ||
RZ 19 | Lesjöfors 2 | 10.49 | 10. | 00:05:59.4 | 00:15.6 | 1.49 | 7. | 02:45:37.8 | 10:08.0 | 1.91 | ||
RZ 20 | Rämmen 2 | 21.87 | 11. | 00:11:38.7 | 00:31.6 | 1.44 | 7. | 02:57:16.5 | 10:35.3 | 1.87 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
10. 02. 13:24 | RZ 20 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Vybojovali jsme nějaké body, ale hlavní je, že se nám ke konci už vyhýbaly technické problémy. / We got some points, but the main thing is that we had no technical problems in the end - that's the point. | |
10. 02. 12:47 | RZ 19 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Všechno teď funguje, mám z toho dobrý pocit. Chceme se dostat do cíle. / Now everything works fine, we have a good feeling. I hope we reach the finish. | |
10. 02. 10:11 | RZ 17 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Je to dobré, posilovač se trochu zlepšil. Chcem dojet pro body. / It's OK, the powersteering got better. We hope to get some points. | |
10. 02. 09:34 | RZ 16 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Vložka byla dobrá, ale přišli jsme o posilovač řízení. / The stage is OK, but we have no powersteering. | |
10. 02. 08:32 | RZ 15 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Teď auto fuguje bez problémů, jedeme dál, ale netlačíme na pilu. Všude je šotolina. / Now the car is workong with no problem, we are not pushing very much, here's a lot of gravel. | |
09. 02. 15:52 | RZ 14 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Poslední zkouška byla dobrá, ale celkově se nám jede docela těžko. / The last stage was quite good, but in general the driving is tough. | |
09. 02. 14:44 | RZ 13 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Je to lepší než ráno, i když máme stále nějaké problémy. Ale pokračujeme dál. / It's better than in the morning, but we still have some problems. But we continue. | |
09. 02. 11:19 | RZ 11 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Trefili jsme, šli ven, kolo zůstalo zaseklé. Byli tam diváci, ale nedařilo se jim vrátit auto zpět na trať. / We have hit snowbank, go off, rear wheel was out. There were spectators, but had problems to take car back to road. | |
09. 02. 11:00 | RZ 11 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Zastavil na zkoušce, pokračuje / Stopped on stage, continue | |
09. 02. 10:10 | RZ 10 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Zase máme problémy, tlak v hydraulice je moc nízký. / We have problems again, hydraulic pressure is very low. | |
09. 02. 08:54 | RZ 9 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Na trati je hodně šotoliny. Není lehké udržet auto na trati. / There is lot of gravel and it is pity. It isn't easy to stay on the road. | |
08. 02. 15:50 | RZ 7 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Dneska se nám moc nedaří. Nemáme tlak v centrálním diferenciálu a navíc musíme manuálně řadit. / This day isn't good for us. We have no pressure in central diff and we must use manual shifting. | |
08. 02. 15:07 | RZ 6 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Nemáme centrální diferenciál, nejsme moc spokojení. / We have no central diff, so we are not satisfied. | |
08. 02. 13:55 | RZ 5 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Mám problémy s centrálním diferenciálem, chybí v něm tlak. / I have problems with central differential, it has no pressure. | |
08. 02. 12:01 | RZ 4 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Podmínky jsou hodně obtížné. Snažíme se jet naplno, ale je to hodně zrádné. Auto je nastavené moc tvrdě. PG zastavil na rovince, nevím, co se mu stalo. / Conditions are very hard. We are trying to push, but it is very tricky. Setting of our car is very hard. PG stopped in straight passagr of stage, I don't know more. | |
08. 02. 10:06 | RZ 2 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Auto je hodně líné, nejsem s ním moc spokojený. / Our car is very lazy. I am not so satisfied with it. |