Rallye Monte Carlo

neoficiální výsledky

Statistika posádky

Spojené království Velké Británie a Severního Irska WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16)
FORD Focus RS WRC 07, A8

zpět na seznam posádek

Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ

nápověda k tabulkám
RZ 1 ST JEAN EN ROYANS - COL DE LA CHAU 28.12   14. 00:15:54.3 01:45.4 3.75 14. 00:15:54.3 01:45.4 3.75
RZ 2 LA CIME DU MAS - COL DE GAUDISSART 17.58   13. 00:11:08.3 01:42.6 5.84 postup 13. 00:27:02.6 03:24.2 4.47
1. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 3 ST PIERREVILLE - COL DE LA FAYOLLE 29.52   10. 00:20:12.7 01:18.3 2.65 postup 12. 00:47:15.3 04:42.5 3.76
RZ 4 BURZET - LACHAMP RAPHAEL 16.30   13. 00:10:15.7 00:38.6 2.37 sestup 13. 00:57:31.0 05:18.4 3.48
RZ 5 ST MARTIAL - LE CHAMBON - BELEAC 12.66   11. 00:08:30.9 00:24.7 1.95 postup 12. 01:06:01.9 05:43.1 3.29
RZ 6 ST PIERREVILLE - COL DE LA FAYOLLE 29.52   11. 00:19:39.5 00:57.7 1.95 postup 11. 01:25:41.4 06:40.8 3
RZ 7 BURZET - LACHAMP RAPHAEL 16.30   11. 00:10:05.8 00:25.1 1.54 sestup 12. 01:35:47.2 07:05.9 2.84
RZ 8 ST MARTIAL - LE CHAMBON - BELEAC 12.66   11. 00:08:40.9 00:37.3 2.95 12. 01:44:28.1 07:43.2 2.85
 
2. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 9 LABATIE D'ANDAURE - LALOUVESC 19.37   13. 00:12:06.2 00:48.1 2.48 12. 01:56:34.3 08:29.3 2.8
RZ 10 ST BONNET - ST BONNET 25.36   13. 00:13:17.7 00:38.7 1.53 12. 02:09:51.10 09:08.0 2.64
RZ 11 LAMASTRE - GILHOC - ALBOUSSIERE 21.66   10. 00:13:51.6 00:51.8 2.39 12. 02:23:43.6 09:59.8 2.62
RZ 12 LABATIE D'ANDAURE - LALOUVESC 19.37   11. 00:11:42.8 00:30.8 1.59 postup 11. 02:35:26.4 10:30.6 2.54
RZ 13 ST BONNET - ST BONNET 25.36   11. 00:13:10.3 00:46.4 1.83 11. 02:48:36.7 11:06.3 2.43
RZ 14 LAMASTRE - GILHOC - ALBOUSSIERE 21.66   10. 00:13:45.7 00:37.3 1.72 11. 03:02:22.4 11:43.6 2.38
 
3. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 15 LA BOLLENE VESUBIE - MOULINET 22.68   10. 00:16:33.9 00:45.3 2 postup 10. 03:18:56.3 12:20.5 2.33
RZ 16 LUCERAM - LODA 15.34   13. 00:11:41.5 00:49.8 3.25 10. 03:30:37.8 13:03.7 2.35
RZ 17 LA BOLLENE VESUBIE - MOULINET 22.68   11. 00:16:15.7 00:48.0 2.12 10. 03:46:53.5 13:45.8 2.32
RZ 18 LUCERAM - COL DES PORTES 6.25   10. 00:04:38.5 00:14.1 2.26 10. 03:51:31.10 13:58.7 2.31
RZ 19 MONACO - Circuit 2.70   9. 00:01:45.1 00:04.4 1.63 10. 03:53:17.1 14:00.1 2.3

RZ Info

 DatumRZBod.Sk.Info
Info 27. 01. 15:45 RZ 19 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Snažili jsme se už dojet do cíle bez chyb. Podmínky tu byly náročné. Tešíme se už do Švédska." / "We just tried to reach finish without mistakes now. Conditions were hard here. We looking forward to Sweden."
Info 27. 01. 12:30 RZ 17 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Je to OK. Na předchozí RZ mi třikrát zhasnul motor, měli jsme nějaký problém se startovacím systémem a ztratil asi 20 vteřin. V klidu do cíle." / "It's OK. On previous stage engine stalled three times, we had problem with launch control and lost about 20 sec. Steady pace to finish."
Info 27. 01. 10:30 RZ 15 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Měli jsme po servisu pomalý defekt a museli jsme před RZ měnit kolo. Máme tak už jen jednu rezervu a musíme jet opatrně." / "We had a slow puncture after service so had to change tyre before SS. Now we have only one spare, so have to drive carefully."
Info 26. 01. 15:34 RZ 14 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Žádná skutečná dramata. Jeli jsme v klidu, místy zrychlovali. Bylo to těžké hlavně ráno mezi stromy. Něco jsme se naučili, doufám, že to zúročíme zítra." / "No real dramas. We drove easy, increased speed sometimes. It was hard at morning, especially under trees. We learned something, hope we will use it tomorrow."
Info 26. 01. 13:24 RZ 12 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Ztratili jsme hodně času. Škoda, snažili jsme se dohonit Henninga." / "We lost lot of time. It's pity, we tried to catch Henning."
Info 26. 01. 10:14 RZ 11 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Měl jsem víc a víc jistoty. Myslím, že druhý průjezd bude lepší, víc v pohodě." / "I'm gaining my confidence. Think second run will be more comfortable."
Info 26. 01. 08:06 RZ 9 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Jenom v úzkých místech je to hodně zmrzlé a klouže to. Na suchu to bylo dobré. Jdeme dál krok za krokem." / "Only in narrow parts it is very frozen a slippery. On dry it was good. We going forward step by step."
Info 25. 01. 17:44 RZ 8 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Odpoledne to byla větší zábava. Pořád se učím, nebylo to lehké, ale pořád jedeme dál. Těším se hlavně do Švédska." / "It was more pleasure on afternoon. Still learning, it was not easy, but still we go. But looking forward to Sweden."
Info 25. 01. 15:32 RZ 6 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Khalid vyletěl v poslední zatáčce, snad jen poškodil zavěšení. Z mého pohledu bylo vše v pořádku, doufám, že udržíme rytmus." / "Khalid went off road in last turn, hopefuly damaged suspension only. Everything OK for me, hope we will be able to keep the rhythm."
Info 25. 01. 11:20 RZ 5 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Na suchu jsem jistější. Všechno dobré, je prostor ke zrychlení, ale do cíle ještě daleko." / "I'm more confident when it's dry. Everything is fine, there's space to be faster, but still long way to go."
Info 25. 01. 09:08 RZ 3 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Je to vlhké a kluzké. Neměli jsme žádné větší potíže, trefili jsme sice nějaký kámen, ale naštěstí bez defektu. Na suchu by to bylo určitě lepší, auto by se chovalo neutrálně, takhle nevím, jestli bude přetáčivé nebo nedotáčivé." / "It's slippery and dampy. We had no bigger problems, hit some stone, but fortunately without puncture. It will be better on dry surface of course, car remaining neutral, but on this conditions I don't know if will be understeering or oversteering."
Info 24. 01. 20:10 RZ 2 A8 WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Na první RZ jsme vytočili pěkné hodiny a moc ztratili. Trochu se s tím peru, ale jinak OK."
zpět na seznam posádek
toplist