BP Ultimate Acropolis Rally
neoficiální výsledky
- výsledky
- info
- statistiky
- nápověda
| Zvol RZ: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Pořadí v RZ
nápověda k tabulkám| p. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas v RZ | Ztráta na 1. Ztráta před. |
|---|---|---|---|---|
| 1. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:21.2 | 00:00.0 00:00.0 |
| 2. | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 08:21.9 | 00:00.7 00:00.7 |
| 3. | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 08:23.6 | 00:02.4 00:01.7 |
| 4. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:27.5 | 00:06.3 00:03.9 |
| 5. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:33.6 | 00:12.4 00:06.1 |
| 6. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:38.1 | 00:16.9 00:04.5 |
| 7. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:40.4 | 00:19.2 00:02.3 |
| 8. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:41.4 | 00:20.2 00:01.0 |
| 9. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:43.0 | 00:21.8 00:01.6 |
| 10. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:46.2 | 00:25.0 00:03.2 |
| 11. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 08:56.7 | 00:35.5 00:10.5 |
| 12. | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 09:03.9 | 00:42.7 00:07.2 |
| 13. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 09:03.9 | 00:42.7 00:00.0 |
| 14. | SUBARU Impreza WRX STi N14 |
N4 | 09:03.9 | 00:42.7 00:00.0 |
| 15. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 09:26.3 | 01:05.1 00:22.4 |
| 16. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 13:21.2 | 05:00.0 03:54.9 |
| 17. | SUBARU Impreza WRX STi N14 |
N4 | 13:21.2 | 05:00.0 00:00.0 |
| 18. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 13:21.2 | 05:00.0 00:00.0 |
| 19. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 13:21.2 | 05:00.0 00:00.0 |
| 20. | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 13:21.2 | 05:00.0 00:00.0 |
| 21. | PEUGEOT 207 S2000 |
N4 | 13:21.2 | 05:00.0 00:00.0 |
| 22. | SUBARU Impreza WRX STi N12 |
N4 | 18:21.2 | 10:00.0 05:00.0 |
Pořadí po RZ
| p. | č. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas celkem Penalizace | Ztráta na 1. Ztráta před. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 41 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:01:06.4 |
00:00.0 00:00.0 |
||
| 2. | 32 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:03:16.7 |
02:10.3 02:10.3 |
||
| 3. | 42 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:03:29.4 00:10 |
02:33.0 00:22.7 |
||
| 4. | 57 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:03:45.9 |
02:39.5 00:06.5 |
||
| 5. | 56 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:03:54.3 00:10 |
02:57.9 00:18.4 |
||
| 6. | 50 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:04:20.6 |
03:14.2 00:16.3 |
||
| 7. | 36 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:04:58.6 |
03:52.2 00:38.0 |
||
| 8. | 48 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:06:47.0 |
05:40.6 01:48.4 |
||
| 9. | 38 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:11:12.3 |
10:05.9 04:25.3 |
||
| 10. | 40 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:11:20.5 |
10:14.1 00:08.2 |
||
| 11. | 43 | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 03:12:01.0 00:10 |
11:04.6 00:50.5 |
||
| 12. | 52 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:15:12.2 |
14:05.8 03:01.2 |
||
| 13. | 58 | SUBARU Impreza WRX STi N14 |
N4 | 03:16:05.5 00:40 |
15:39.1 01:33.3 |
||
| 14. | 34 | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 03:18:37.4 00:10 |
17:41.0 02:01.9 |
||
| 15. | 49 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:19:10.6 |
18:04.2 00:23.2 |
||
| 16. | 60 | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 03:29:59.1 |
28:52.7 10:48.5 |
||
| 17. | 55 | PEUGEOT 207 S2000 |
N4 | 03:30:25.6 |
29:19.2 00:26.5 |
||
| 18. | 45 | SUBARU Impreza WRX STi N12 |
N4 | 03:31:18.0 02:50 |
33:01.6 03:42.4 |
||
| 19. | 54 | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 03:35:41.9 |
34:35.5 01:33.9 |
||
| 20. | 46 | SUBARU Impreza WRX STi N14 |
N4 | 03:44:17.6 |
43:11.2 08:35.7 |
||
| 21. | 33 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:52:45.0 01:30 |
53:08.6 09:57.4 |
||
| 22. | 35 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 03:49:36.2 05:00 |
53:29.8 00:21.2 |
RZ Info
| Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
|---|---|---|---|---|---|
| 31. 05. 17:17 | RZ 13 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / ANDERSSON M. (st. č. 36) "Dobré, jeli jsme bez chyb." / "Good, we run without mistakes." | |
| 31. 05. 17:15 | RZ 13 | P | N4 | ARAUJO A. / RAMALHO M. (st. č. 50) "Na předposlední RZ jsem zlomil přední rameno, dal jsem tam řemen. Doufám, že zítra to bude trochu lepší." / "On previous stage I was broken front arm, I putted belt there. Hope tomorrow will be bit better." | |
| 31. 05. 17:14 | RZ 13 | P | N4 | SOUSA B. / MAGALHAES C. (st. č. 42) "Před RZ 12 jsme se zpozdili s výměnou pneumatik a chytili minutu do časovky. Na předchozí RZ jsme měli problém se zadním diferenciálem." / "Before SS 12 we were late with tyre change, one minute late to TC. On previous stage we had problems with rear differential." | |
| 31. 05. 17:10 | RZ 13 | P | N4 | AIGNER A. / WICHA K. (st. č. 41) "Nebylo to vůbec lehké. Snažil jsem se být soustředěný a rozbitých místech jet pomalu. Byl to skoro perfektní den, jsem hodně spokojený." / "It was not easy. I tried to be concentrated and drive slow on rough places. It was almost perfect day, I'm happy." | |
| 31. 05. 17:08 | RZ 13 | P | N4 | RAUAM M. / KUTT S. (st. č. 57) "Pořád bez výkonu. Na předchozí RZ jsme trefili kámen a poškodili řízení." / "Still have no power. On previous stage we hit rock and damaged steering arm." | |
| 31. 05. 17:06 | RZ 13 | P | N4 | NUTAHARA F. / BARRIT D. (st. č. 56) "Trochu jsme dnes ztratili, ale žádná hrůza." / "We lost a bit today, but nothing serious." | |
| 31. 05. 17:03 | RZ 13 | P | N4 | BALDACCI M. / AGNESE G. (st. č. 32) "Od RZ 11 máme poškozené přední zavěšení. Možná jsme ztratili moc času, nevím." / "Since SS 11 we have broken front suspension, maybe we lostlot of time, I don't know." | |
| 31. 05. 11:01 | RZ 8 | P | N4 | KETOMAA J. / TEISKONEN M. (st. č. 46) Trefil kámen a poškodil podvozek / Hit stone, damaged suspension | |
| 31. 05. 11:00 | RZ 8 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 55) Trefil kámen a poškodil podvozek / Hit stone, damaged suspension | |
| 30. 05. 11:48 | RZ 3 | P | N4 | PASTRANA T. / RINGER D. (st. č. 54) Stojí na RZ, problémy se zadní nápravou / Reported stopped on stage, broken rear axle | |
| 30. 05. 09:50 | RZ 1 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 33) Sklouzl do příkopu, posádka OK, auto nepoškozeno, ale nepodařilo se jej dostat zpět na trať. Zítra nastoupí do SupeRally. Jan Tománek: "Auto jsme tahali ven hodinu, není na něm ani škrábanec. Jedeme do servisu." / Slid into ditch, crew OK, car without damage, but unable get back to road. Tomorrow restart in SupeRally. Jan Tománek reported: "It takes one hour to get car back on road. There is no scrap on car, we coming back to service." |


