Jordan Rally
neoficiální výsledky
- výsledky
- info
- statistiky
- nápověda
Zvol RZ: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
Pořadí v RZ
nápověda k tabulkámp. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas v RZ | Ztráta na 1. Ztráta před. |
---|---|---|---|---|
1. | SORDO D. / MARTÍ M.
CITROËN C4 WRC |
A8 | 13:54.8 | 00:00.0 00:00.0 |
2. | SOLBERG P. / MILLS P.
SUBARU Impreza WRC 2006 |
A8 | 14:00.2 | 00:05.4 00:05.4 |
3. | LATVALA J.-M. / ANTTILA M.
FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 14:03.7 | 00:08.9 00:03.5 |
4. | HIRVONEN M. / LEHTINEN J.
FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 14:06.1 | 00:11.3 00:02.4 |
5. | LOEB S. / ELENA D.
CITROËN C4 WRC |
A8 | 14:07.4 | 00:12.6 00:01.3 |
6. | ATKINSON Ch. / PREVOT S.
SUBARU Impreza WRC 2006 |
A8 | 14:12.1 | 00:17.3 00:04.7 |
7. | GALLI G. / BERNACCHINI G.
FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 14:17.0 | 00:22.2 00:04.9 |
8. | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T.
SUZUKI SX4 WRC |
A8 | 14:23.8 | 00:29.0 00:06.8 |
9. | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J.
FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 14:37.5 | 00:42.7 00:13.7 |
10. | SOLBERG H. / MENKERUD C.
FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 14:44.0 | 00:49.2 00:06.5 |
11. | CLARK B. / DIAZ L.
FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 15:40.1 | 01:45.3 00:56.1 |
12. | ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J.
SUZUKI SX4 WRC |
A8 | 18:54.8 | 05:00.0 03:14.7 |
Pořadí po RZ
p. | č. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas celkem Penalizace | Ztráta na 1. Ztráta před. | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2 | SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC |
A8 | 00:20:35.0 |
00:00.0 00:00.0 |
||
2. | 5 | SOLBERG P. / MILLS P. SUBARU Impreza WRC 2006 |
A8 | 00:20:40.4 |
00:05.4 00:05.4 |
||
3. | 4 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 00:20:45.5 |
00:10.5 00:05.1 |
||
4. | 3 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 00:20:46.8 |
00:11.8 00:01.3 |
||
5. | 1 | LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC |
A8 | 00:20:52.2 |
00:17.2 00:05.4 |
||
6. | 6 | ATKINSON Ch. / PREVOT S. SUBARU Impreza WRC 2006 |
A8 | 00:21:06.2 |
00:31.2 00:14.0 |
||
7. | 7 | GALLI G. / BERNACCHINI G. FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 00:21:10.2 |
00:35.2 00:04.0 |
||
8. | 11 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. SUZUKI SX4 WRC |
A8 | 00:21:19.4 |
00:44.4 00:09.2 |
||
9. | 9 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 00:21:35.1 |
01:00.1 00:15.7 |
||
10. | 8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 00:21:44.7 |
01:09.7 00:09.6 |
||
11. | 10 | CLARK B. / DIAZ L. FORD Focus RS WRC 07 |
A8 | 00:23:47.9 |
03:12.9 02:03.2 |
||
12. | 12 | ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J. SUZUKI SX4 WRC |
A8 | 00:50:22.0 |
29:47.0 26:34.1 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
25. 04. 08:39 | RZ 2 | M | A8 | CLARK B. / DIAZ L. (st. č. 10) "Je to strašně těžké. Nemáme ideální rozpis. Ale je to dobrá příprava." / "It's very hard. We had not best pacenotes. But it's good preparation." | |
25. 04. 08:31 | RZ 2 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) Z jeho vozu všude utíká olej, pravděpodobně proražená vana. / Oil leaking everywhere, probably broken sumpguard." | |
25. 04. 08:30 | RZ 2 | M | A8 | GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T. (st. č. 11) "Dobré, ale obě zkoušky byly hodně zrádné. Na první RZ jsme tvrdě přistáli na předek. Ale hodně tlačíme. Tahle RZ byla hodně těžká." / "Good, both stages very tricky. On first one we had heavy landing on the front. But we pushing like hell. This stage was very hard." | |
25. 04. 08:26 | RZ 2 | M | A8 | SOLBERG H. / MENKERUD C. (st. č. 8) "Hodně těžký začátek, ale to je součást hry. Měl jsem problémy s brzdami." / "Very hard start, but it's a part of the game. I had brake problems." | |
25. 04. 08:24 | RZ 2 | M | A8 | VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. (st. č. 9) "Hodně těžké zkoušky, moc to klouže. Držíme se ale na cestě, žádné velké problémy." / "Very hard stages, really slippy. But we keeping on the road, no bigger problems." | |
25. 04. 08:20 | RZ 2 | M | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 5) "Opravdu hodně jsem se trápil. Pral jsem se s řízením. Není to nejlepší start." / "I was really very struggling. I was fighting with steering. It's not a best start." | |
25. 04. 08:18 | RZ 2 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Hodně kamenů. Bylo to moc těžké na rozpis. Auto sedělo na cestě líp než předtím." / "Lot of stones. It was very hard to pacenotes. Car had better grip." | |
25. 04. 08:16 | RZ 2 | M | A8 | GALLI G. / BERNACCHINI G. (st. č. 7) "Je hrozně horko, nejsem schopný chytit dobrý rytmus. Nejedu dobře." / "It's very hot, I'm not able to catch good rhythm. I'm not driving well." | |
25. 04. 08:14 | RZ 2 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Hodně to klouzalo, je těžké získat důvěru. Ztráceli jsme hodně v zatáčkách, ale to je asi stejné pro všechny." / "It was very slippy. We lost lot of second in corners, but think it's same for everybody." | |
25. 04. 08:12 | RZ 2 | M | A8 | ATKINSON Ch. / PREVOT S. (st. č. 6) "Jedu v klidu, netlačím. Jel jsem opravdu hodně opatrně. Chci se dostat do servisu." / "Driving easy, not pushing. I was really carefull. Want to reach service." | |
25. 04. 08:10 | RZ 2 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Měli jsme štěstí. Na jednom horizontu jsme měli špatný rozpis, byli jsme venku, přeskočili nějaké kameny a poškodili podvozek." / "We lucky escaped. We had wrong pacenotes, on one crest we went off, jump over some stones and damaged suspension." | |
25. 04. 08:08 | RZ 2 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "Je to stejné, pořád jako bysme měli problém s diferenciály. Málem jsme dvakrát vyletěli, ale dobré, nemusíme spěchat. Byla to hodně těžká zkouška, přilnavost byla v každé zatáčce jiná." / "It's still the same, like problems with differentials. We were close to went off two times, but good, don't need to push. It was very hard stage, grip was changing with every corner." | |
25. 04. 08:04 | RZ 1 | M | A8 | ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J. (st. č. 12) Vyletěl z trati 4 km po startu. "Měl jsem asi pomalý defekt, následně jsem v jedné zatáčce vyletěl z trati a nemohl se dostat zpět. Byla to moje chyba." / Went off road 4 kms after start, damaged suspension. "I had slow puncture and then went off in one corner, unable go back. It was my mistake." |